Dobrodošel, Gost. Prosimo, prijavite se ali se registrirajte.

Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in trajanjem prijave

 
Napredno iskanje

14574 Objav v 446 Temah- 941 Uporabnikov - Najnovejši uporabnik: Billywhola
Strani: 1 2 [3]   Dol
Natisni
Avtor Tema: Dogodivščine  (Ogledov: 52400 )
0 Uporabnikov in 1 Gost pregleduje to temo.
Aljaž
Voznik
*
Objav: 269



« Odgovor #80 : 02.08.2008, 14:52 »

To pa ni res. Takoj ko sem slišal značilen zvok in pa čutil na volanu da je prazna sem ustavil. Da pa jo tako "sleče" kot je ta na sliki je pa itak značilno pri nalitih gumah.
Prijavljen
Nafta
Sopotnik

Objav: 110


Volvo FH 12 Power !


« Odgovor #81 : 11.08.2008, 23:46 »

Evo jz sm v petek ponoči že drugič prišel s Švedske...


Z očetam štartama (-->štartava )v ponedeljek, okoli 11-12:00 nikamor se ni mudilo, ladjo iz Rostocka v Trelleborg sva imela šele drug dan ob 17:00, če nama rata, lahko greva tut na tisto ob treh. Volvo je bil že naložen, peljala sva lesene plošče iz Ilirske Bistrice v Helsinborg. Prvi dan je minil kot šus, pavze normalne, tu pa tam sva srečala še kakega južnjaka ali celo Slovenca, tako da smo se mal pomenili, pol pa spat. Preveč vroče ni bilo v kabini, tako da se je dalo fajn zaspat. 2. dan prideva v Rostock okoli 14:00, plus tega je še ladja enmal zamudila, tako da sva imela še 2 uri cajta. Postavila sva se v vrsto, za gor je bila kr gužva, plus tega jim je tist dan mal počasi šlo pri vkrcavanju. Pa nič za to, prideva na ladjo (TTLine), fajn ladja, kabina je bila na žalost brez okna pa dobro. V miru sva se najedla, mal na palubo, mal v salon, mal zadremat v kabino, pa je še prehitro minilo tiste 6 ur.   confused Od Trelleborga do Helsinborga je le okoli 130 km, vendar ni imelo smisla, da bi se peljala do firme in spala na pločniku, tako da sva se ustavla na pumpi par kilometrov pred Helsinborgom. Drugo jutro razklad, odpreva cerado, majster razloži, zapneva, in gasa nazaj. Ob 11:00 sva bila že v Trelleborgu, ob treh pa sma imela ladjo, tako da je bilo cajta še na pretek. Medtem sva šla v trgovino nabavit mal živeža, nekaj pojest v neko trgovinico/gostilno ob luki, pol pa v vrsto. Gužve ni bilo, tako da je bil prostor na skoraj vseh linijah, in sem lahko jaz mal sedel za volan tovornjaka (2. v življenju) thumbs.
Zvečer, ko sva se izkrcala v Rostocku, sva dobila točen naslov firme v Lubecku, ki ni daleč od Rostocka (cca. 150km), tako da sva še tisti večer šla tja. Zjutraj ob osmih sva že naložla za Zeltweg (Avstrija). V petek sva bila v Avstriji, pol polurnem matranju z iskanjem firme so naju razložili, nato pa sva še šla naložit v Ilirsko Bistrico, spet za na Švedsko :). Pol ponoči, ko sva se vračala domov, pa nama crkne avto 3km pred domom  ... lol

Sej vem, da sem že zadnjič obljubil slike, sam jih bom jutri res dal gor nekaj od obeh fur.
« Zadnja sprememba: 19.08.2008, 20:08 just_a_girl87 » Prijavljen

Kje so tisti zlati cajti,
Ko šofer je bil gospod,
Tisti prvi cajt na vasi,
Zakon bil je vsepovsod !
MaRkY v8
Mehanik
*
Objav: 231

MaRkY V8


« Odgovor #82 : 17.08.2008, 20:43 »

No mislim da to tudi spada med dogodivščine ali celo kaj več saj sva se danes z Andrejem Šego (pirpiksno)vrnila iz zasluženega 6dnevnega dopusta iz Bibinj pri Zadru več o tem in slike še poročam in bo objavleno v najkrajšem času  grin grin
« Zadnja sprememba: 19.08.2008, 20:04 just_a_girl87 » Prijavljen

THE KING IS BACK 
Nafta
Sopotnik

Objav: 110


Volvo FH 12 Power !


« Odgovor #83 : 13.09.2008, 18:29 »

Hehe to bo še zanimivo...  grin


No, mislil sem vprašat, če ma kdo izkušnje z vožnjo po Rusiji, in teh Arabskih državah (Pakistan, Uzbekistan, itd.). Je res tako nevarno, kot pravijo ?
Prijavljen

Kje so tisti zlati cajti,
Ko šofer je bil gospod,
Tisti prvi cajt na vasi,
Zakon bil je vsepovsod !
Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #84 : 23.10.2008, 10:33 »

Včeraj sem imel svojo prvo furo, ki je zame bila prava dogodivščina.
Ko sva z očetom v Puconcih naložila najin tovor sva seveda ustavila na obvezni kavi v Murski Soboti. Od tu naprej pa sem vozil jaz.Fajn umirjena nočna vožnja proti Ljubljani ob pogovoru z očetom in poslušanju radia. Ob enih sem parkiral na Litostrojski ulici, kjer sva ob treh imela prvi razklad. Nato na Šmartinsko cesto kjer je ob petih bil drugi razklad. Ko sva tu končala sva se napotila proti Zalogu kjer so že čakali na naju s tretjim razkladom. Tu se je sicer nekaj zavleklo, nato pa nazaj na Šmartinsko cesto kjer sva nalagala neke hladilnike ter vozičke nazaj za Puconce. Na srečo brez prevelike gneče je sledila vožnja nazaj proti Trojanam, kjer sva se dobila z očetovim sodelavcem. Nekaj smo spili in pojedli odlično telečjo obaro, ter seveda obvezna nabava krofov za naše domače. Nato pa nazaj za volan in proti domu. Oče je začel narahlo premišljevati (spanje in neizogibno smrčanje) jaz pa sem seveda pazil, da bo vožnja udobna.  lol
V Lenartu me je že pričakala 3 kilometerska vrsta pred semaforji, ki pa se je dokaj hitro premikala. Nekaj minut če trinajsto uro sem parkiral v Puconcih kjer smo razložili vso robo nato pa nazaj na firmo, opral kamion in počasi z avtom (ki se je zdel kot škatlica) proti domu. Seveda nato zaslužena prha in popoldanski spanec.


LP Matej 
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
bull
Sopotnik

Objav: 41


kr neki


« Odgovor #85 : 23.10.2008, 12:46 »

Evo da še jaz povem nekaj dogodivščin z svojo "Garo" v svoji dooooolgi 4 mesečni karieri  lol  cheeky  thumbs  cool  thumbs
Drugače vozim Actrosa 1840 (gokard)letnik2003 megaliner prikolica, in na tej "gari" se je zamenjalo že vrsto šoferjov ker ponavadi ko gdo pride k firmi dobi najprej enega od teh gokardov dokler ne pride na vrsto za megaspace in kot ponavadi če človek ve da nebo dolgo na tem vozilu ga nihče ne merka in pol pridem jaz se skoraj zjokam, v kabini umazano, smrdi, armatura kot novoletna jelka vse sveti rumene in rdeče lučke! Obup! Pa nezastopim šoferjov mogoče so kje drugače bili navajeni vem pa da vsaj pri Grašiču kar koli je narobe z kamionom pravi takoj v delavnico pa naj se uštima! ljudje pa še vedno vozijo in jih prav briga kaj in kako je z tovornjakom, in posledica tega je pa ko enkrat kakšen tak kot jas začne vozit popravilom ni ne konca ne kraja! Najprej je bil kamion 1¸teden v delavnici da se popravili stvari za katere so gorele kontrolne lampe, in grem veselo na furo, sred julija vrošina za po*****t meni pa samo gretje dela ventil "zaštekau" in ne preklopi na hlajenje sem misliu da bom crknu, pridem nazaj zamenjajo grem na naslednjo furo, spet kuhanje nedela klima, pridem nazaj prekurjeni kabli na klima kompresoru, zamenjano in gremo naprej, pri nakladu v Belgiji ne vžge, zaštekau štarter najdem enega šoferja da je sedel not in verglav jaz pa ležal pod kamionom in z kladivom tolku po štarterju da sem vžgal in ga nisem več do doma vgasnil (tudi med spanjem ne) na firmi zamenjamo in gremo naprej, se vračam z fure 250 km do doma mi na armaturi še kaže gorivo malo nad četrtino in mi crkne (zamanjkalo goriva) komaj najdem enega šoferja da mi proda 20l nafte in se odpeljem na pumpo natankam in 100m pred delavnico na firmi samo da parkiram mi crkne sklopka, odšlepamo pred delavnico teh 100m z drugim tovornjakom in šele za temu je bil tovornjak spet 2 tedna v delavnici, zamenjava sklopke, zavor, olja, vseh filtrov, pnevmatik, in kontrola vsega hvala bogu enkrat kamion uštiman naredim eno furo, prvo po 3,5 mesecih brez kakeršnih koli problemov pridem nazaj zdaj pa robe ni in spet ležim doma! O tem koliko časa sem na začetku ponucal za globinsko čiščenje in štimanje kabine da negovorim ali pa koliko denarja za 100 dišečih smrekic in raznih dišav da sem iztrebil "vonjave" iz kabine bolje da negovorim!
Vseeno hvala bogu da je sedaj vse uštimano vse zamenjano in da mam mir (vsaj upam) sedaj se pa govori da bom dobil novej kamion samo upam da nebo spet jovo na novo vse še enkrat!!
Sedaj veste zakaj pravim dolga 4 mesečna kariera!
Prijavljen

samo še 33 let pol pa penzija :)
CB - Dejan
Sopotnik

Objav: 440


Gočovc


« Odgovor #86 : 23.10.2008, 21:47 »

Pa sem jaz mislil da sem bil v svoji 4-mesečni karieri preveč zaposlen z menjavami gum in rihtanjem zajle za gas shake
 grin
Prijavljen

Gledam kokice pa jem film....
Man5Star
Sopotnik

Objav: 138


Man5star


« Odgovor #87 : 27.10.2008, 17:19 »

Pozdravljeni upam, da je v redu, da sem dam te slike in moj opis. Evo, da še z vami delim slike od današnjega popoldnev 1-o urnega srečanja z šoferjem, ki vozi pri Dolinšku. Naključno srečanje mimo nas vozijo pesek in podobno. Ko me že 2 meseca  pozdravlja in še sam nisem vedel kdo je. Nakar se danes odločim da mu pomaham, da naj ustavi ker bi res rad vedel kdo je in  od kje ga poznam, da me pozdravlja. Nato mi ustavi in me sprejme v kabino. In mi mladi mož pove, da me je zamešal za enega od njegovih dolgoletnih prijateljev in da se mi opravičuje  ker  mi je mahal pač pozdravljal že cca.2 meseca. Jaz mu sem mu pa odgovoril da ni nič hudega vsaj še en prijatel več wink. Samo potem sva se kar ujela v  pogovoru tako, da  sva se vse pomenila. thumbs Toliko na kratko o današnjem dnevu no pa še slike--->

Lp
Matija


* DSC05381.JPG (332.49 KB, 1632x1224 - ogledov 511 .)

* DSC05382.JPG (331.84 KB, 1632x1224 - ogledov 466 .)

* DSC05383.JPG (274.77 KB, 1632x1224 - ogledov 452 .)

* DSC05384.JPG (334.79 KB, 1632x1224 - ogledov 478 .)
« Zadnja sprememba: 27.10.2008, 17:45 Man5Star » Prijavljen

MAN-King of the road ;)
SCANIA- The QUEEN :P ;)
s1600
Voznik

Objav: 378



« Odgovor #88 : 27.10.2008, 19:00 »

Evo da še jaz povem nekaj dogodivščin z svojo "Garo" v svoji dooooolgi 4 mesečni karieri  lol  cheeky  thumbs  cool  thumbs
Drugače vozim Actrosa 1840 (gokard)letnik2003 megaliner prikolica, in na tej "gari" se je zamenjalo že vrsto šoferjov ker ponavadi ko gdo pride k firmi dobi najprej enega od teh gokardov dokler ne pride na vrsto za megaspace in kot ponavadi če človek ve da nebo dolgo na tem vozilu ga nihče ne merka in pol pridem jaz se skoraj zjokam, v kabini umazano, smrdi, armatura kot novoletna jelka vse sveti rumene in rdeče lučke! Obup! Pa nezastopim šoferjov mogoče so kje drugače bili navajeni vem pa da vsaj pri Grašiču kar koli je narobe z kamionom pravi takoj v delavnico pa naj se uštima! ljudje pa še vedno vozijo in jih prav briga kaj in kako je z tovornjakom, in posledica tega je pa ko enkrat kakšen tak kot jas začne vozit popravilom ni ne konca ne kraja! Najprej je bil kamion 1¸teden v delavnici da se popravili stvari za katere so gorele kontrolne lampe, in grem veselo na furo, sred julija vrošina za po*****t meni pa samo gretje dela ventil "zaštekau" in ne preklopi na hlajenje sem misliu da bom crknu, pridem nazaj zamenjajo grem na naslednjo furo, spet kuhanje nedela klima, pridem nazaj prekurjeni kabli na klima kompresoru, zamenjano in gremo naprej, pri nakladu v Belgiji ne vžge, zaštekau štarter najdem enega šoferja da je sedel not in verglav jaz pa ležal pod kamionom in z kladivom tolku po štarterju da sem vžgal in ga nisem več do doma vgasnil (tudi med spanjem ne) na firmi zamenjamo in gremo naprej, se vračam z fure 250 km do doma mi na armaturi še kaže gorivo malo nad četrtino in mi crkne (zamanjkalo goriva) komaj najdem enega šoferja da mi proda 20l nafte in se odpeljem na pumpo natankam in 100m pred delavnico na firmi samo da parkiram mi crkne sklopka, odšlepamo pred delavnico teh 100m z drugim tovornjakom in šele za temu je bil tovornjak spet 2 tedna v delavnici, zamenjava sklopke, zavor, olja, vseh filtrov, pnevmatik, in kontrola vsega hvala bogu enkrat kamion uštiman naredim eno furo, prvo po 3,5 mesecih brez kakeršnih koli problemov pridem nazaj zdaj pa robe ni in spet ležim doma! O tem koliko časa sem na začetku ponucal za globinsko čiščenje in štimanje kabine da negovorim ali pa koliko denarja za 100 dišečih smrekic in raznih dišav da sem iztrebil "vonjave" iz kabine bolje da negovorim!
Vseeno hvala bogu da je sedaj vse uštimano vse zamenjano in da mam mir (vsaj upam) sedaj se pa govori da bom dobil novej kamion samo upam da nebo spet jovo na novo vse še enkrat!!
Sedaj veste zakaj pravim dolga 4 mesečna kariera!
a si od mercedesa pričakoval kaj drugega? rolleyes cheeky
Prijavljen
bull
Sopotnik

Objav: 41


kr neki


« Odgovor #89 : 30.10.2008, 18:05 »


a si od mercedesa pričakoval kaj drugega? rolleyes cheeky

To si pa dobro povedal.
« Zadnja sprememba: 30.10.2008, 19:37 Aljaž » Prijavljen

samo še 33 let pol pa penzija :)
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #90 : 07.03.2010, 14:38 »

Ta teden, sem imel kar zanimivo "dogodivščino"

Po nakladu v Franciji v kraju Serrieres en Chautagne sem moral iti še na carino v Chambery, saj sem imel naloženo blago za Hrvaško. Ko gledam karto ugotovim, da so vse najkrajše in najbljižje poti vse prepovedane za kamione nad 7,5t. Super...
Najboljši možen obvoz te je peljal okol in okol skoraj 100 km plus stroški cestnine na avtocesti... Joj, meni se mudi in kaj...grem kar tu po bližici, 22km do Chamberya.
Prevozim tablo 7,5t in gasa...lepa cesta, izredno lepa pokrajina tik ob jezeru Lac du Bourget. Malenkost pred mestom Aix les Bains, ko sem prevozil že 20 km brez problema pa se pojavi tale tabla.... 3,9m višine... ojej... 
Nič, hitro se umaknem na en mini parking takoj za tablo, spustim vse blazine do minimuma in počasi naprej. čez kakih 150m res pridem do dvotirne železnice in nad njo en kup električnih žic za vlak, ki so res  bile nekam sumljivo nizke.
previdno zapeljem pod njih, vidim da je medprostora še dovolj, samo gasa in sem bil že čez. Dvignem vozilo na vozno pozicijo in čez 5 minutk sem bil že na carini-...

;-)


* razno 067m.jpg (117.87 KB, 640x480 - ogledov 611 .)
Prijavljen

Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #91 : 10.03.2010, 18:22 »

Ja malo bi bilo nižje pa bi postal Global Electric Servis.  blush blush


LP Pajo
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #92 : 19.10.2013, 02:55 »

Kaj se vam nič več ne dogaja???? 

Meni se redno! Ta teden je bil ubijalski!

V ponedeljek sem štartal že zjutraj ob 2:15. Imel sem naložene reklame (kataloge) za Nemčijo. 34palet in 14 razkladov od Munchna do Stuttgarta. Pestro,a!?
Od tega 3 razklade v Munchnu in to same neke distribucijske agencije bogu za hrbtom sredi mesta. Tam pa najdeš mostov od 3.30 do 3.80 koliko hočeš;-) Je bilo veselo, ja. Pri vseh strankah se večina razlaga od zadaj z rampe, tovor mora biti ustrezno varovan, tako sem tudi jaz imel vse to lepo zgurtnano in pri vsakem razkladu odpiral dodatno še iz strani,da sem lahko odgurtnal. Pri vsaki stranki menjal palete jih premetaval sem ter tja, levo in desno,ker so vsepovsod bile napotu, boksa za njih pa nimam.
V torek popoldne sem bil že prazen v Sindelfingenu in dobil nalog za naklad iz Rutesheima za Dunaj. Pridem tja,postavim na rampo, zložim lepo palete vse spredaj v dva štosa in se začne nemec dreti na mene:"paletten raus" In sem jih moral na koncu lepo pustiti tam pri njih na firmi,ker ni bilo prostora niti za zobotrebec več,ko sem naložil blago! Lepo.
V sredo ob 13:00 imam fix termin na Dunaju - Vosendorf. Za eventpyramide (hotel,wellnes,sejmi,konference...) sem pripeljal artikle za sejmišče. Pridem tja okrog 11:00, najdem lokacijo brez problema. Dostop do razklada pa adijo pamet....Nisem vedel, bi se razjokal ali smejal ali kaj bi. Po ozki vijugasti uličici polnih avtomobilov in visokih robnikov sem prešel na neko sprehajalno-kolesarsko stezo sredi parka polno okrasnih skal in uličnih svetilk.Tam se obrni in vzvratno nazaj do vrat! Madžar,ki je bil pred mano je z zadnjim delm prikolice zadel ulično luč in jo podrl. Jaz pa sem butnil z mojim levim vogalom kamiona (odbijač) v zaščitno skalo, katero sem med obračanjem spregledal. Tako sem po 4 letih spet naredil poškodbo na kamionu sad dry sad In obrate mi dvigne avstrijec,delavec, da kaj pa si jaz mislim, da z takim kamion grem sem not, da tu vozijo samo dostavni avti! Ko končno razložimo ugotovim, da mi je veja preluknjala cerado na strehi. Lepo...še to. Dobim nalog za naklad pesnih rezancev, kjer se menjajo palete, a jaz brez njih. Spet sem moral na neko xy firmo po njih in šele nat na naklad. Se kar dogaja...
Ta teden sem imel točno 30 strank vsega skupaj in naredil 3136km...
LP
Prijavljen

Strani: 1 2 [3]   Gor
Natisni
Pojdi na: