Dobrodošel, Gost. Prosimo, prijavite se ali se registrirajte.

Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in trajanjem prijave

 
Napredno iskanje

14574 Objav v 446 Temah- 941 Uporabnikov - Najnovejši uporabnik: Billywhola
Strani: [1] 2 3   Dol
Natisni
Avtor Tema: Dogodivščine  (Ogledov: 52401 )
0 Uporabnikov in 1 Gost pregleduje to temo.
Gregor
Sopotnik

Objav: 41



« : 03.03.2007, 19:44 »

No bom kar jaz začel.Med vikendi pri enem podjetju čistim tovornjake in jih parkiram. Ravno danes pa se mi je pripetila ena kratka dogodivščina,ki je vam šoferjem vsakodnevna zame pa je bila nova iskušnja.Bilo je tako očistim Scanio ki je ravnokar prišla z Nemčije in jo hočem obrnit ter parkirat vzratno.Vendar med obračanjem,kar naenkrat na mehkem terenu avto pade v blato in negre naprej ne nazaj,kaj zdaj nato vidim da še imajo zadnja kolesa malo oprijama in začnem tovornjak zibati ter,ko je bilo zibanje dovol močno nahitro spelejm in scania je bila zunaj uhhhh sem si oddahnil. No umit sem jo pa moral vseeno še nekrat,ker je bila cela blatna. 
Prijavljen

Lepo je biti član TOVORNJAK.net foruma :)
Piranja
Voznik
*
Objav: 248

Piranja


« Odgovor #1 : 04.03.2007, 06:11 »

Podobne probleme sem imel jaz vceraj, ko sem parkiral kamion (traktor, brez prikolice) za hiso. moral sem iti cez par metrov blata in sem imel podobne probleme, tudi z zaletom ni slo.
S prikolicarjem pri prejsnji firmi nisem imel nikoli taksnih problemov, in po pravici povedano nisem pricakoval taksnih problemov tudi zdaj, vendar sem se kot izgleda ustel

lp andrej
Prijavljen
Simon
Voznik

Objav: 49


Poštar


« Odgovor #2 : 06.03.2007, 11:30 »

No, spet ena moja "dogodivščina":

Mont Blanc
Mesec dni potem, ko so po tisti strašni nesreči predor spet odprli.
Peljal sem zamrznjeno svinjsko meso iz Madžarske v Španijo, carino pa sem imel v Franciji. Kot je bilo takrat običajno (ne vem, kako je zdaj), so na italijanski strani, kar precej kilometrov pred samim predorom, najprej zbrali določeno število kamionov in nas skupaj "spustili" proti Franciji. Peljal sem drugi v koloni, ko smo prišli do tunela. Prižgana je bila rdeča luč. Mene so policisti izločili iz skupine, ostali kamioni pa so se pri zeleni luči odpeljali v tunel.  hand Bil sem čisto paničen. Kako so lahko vedeli, da s tahografi nič ne štima!?! K sreči me nihče ni nič vprašal za tahografe. Edini pa sem imel hladilnik. V policijski sobi sem moral izpolniti in podpisati izjavo o tem, kaj vozim, kam, pod kakšno temperaturo... Potem pa sem se lahko odpeljal v tunel. Ampak kako! S policijskim spremstvom! Pred mano je vozil policijski avto s prižganimi modrimi lučmi, zadaj prav tako. Na koncu tunela pa sta obrnila in se vrnila nazaj v ITA. Niti zdaj še ne vem, zakaj sem imel spremstvo. Mogoče zaradi tega, ker je v tisti nesreči prvi zagorel ravno frigo in zaradi tovora še pripomogel k hujši nesreči, ali preprosto zaradi tega, ker je frigo nekaj cm širši od ostalih prikolic. Bilo pa je zanimivo. Strop predora pa se mi je takrat zdel takoo zeloo blizu...

Prijavljen
Damjan Andrejek
Voznik - Študent

Objav: 64


Dado


« Odgovor #3 : 06.03.2007, 13:06 »

Prej kot širina bi rekel, da je lahko bila višina problem...
Mogoče si sprožil katerega od senzorjev?
Prijavljen
Simon
Voznik

Objav: 49


Poštar


« Odgovor #4 : 06.03.2007, 13:26 »

Ne, višina ni problem pri hladilnikih. Razen če izpuh od agregata štrli nad streho. V Budimpešti sem enega skrivil.
Prijavljen
Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #5 : 07.03.2007, 19:46 »

Pri večini ne štrli, vmes pa.

Midva z očetoma pa enkrat z MB LPS šleperjem živincem peljeva v sodih kože v Budimpešto (v mesto).
Pa gledava zemljevid, da bi tu nekje morala iti desno. No pa se pred nama en avto odpelje desno, čeprav je bila enosmerna (kontra). Midva pa za njim in glej ga zlomka koga vidiva Rendörszeg (policija). Pa naju ustavi pa nekaj govori pa govori pa začne pisati kazen. Pa pride za nama en sodelavec s Fapom pa pravtako v to ulico. Sreča, da je bil rojen v Dolgi vasi pa se je vse lepo zmenil s policajem, dali smo mu 10 DM in kar s policijskim spremstvom smo se lepo pripeljali do tovarne usnja (zgrešila sva jo že 3 ulice prej).

LP Matej 
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Zoran Hrovat
Gost
« Odgovor #6 : 08.03.2007, 22:36 »

Ah ja, dogodivščine...to je nekaj, nepozabnega!


Jaz ne bom nikoli pozabil španije! Delal sem pri kastelcu, vozil pa sem rdečega Ivecota s supertrans nadgradnjo. No imel sem relacijo Novo mesto - Flins - Flins - Valladolid - Palencia - Novo mesto. Flins je v Franciji BTW. (aja bistvo bo nekje na sredi, sam je blo tolk dogajanja tisto furo... do jaja  cool )

No, že v Nemciji je Iveco (jajc pač) kazal znake "utrujenosti" in začel v klancih kašljat ko neki stari ata s tuberkulozo. Mja, do Francije je še šlo, potem pa je šlo zares. Od Flinsa proti nevemkamsemžešel  grin prvi klanec, evoga, kašlja ko nor in puf, crkne! Jaz ves zaskrbljen, kaj pak, sam na furi, edini dolgo rotacijo... molim boga...evo, makina užge! Sm ga hvalu ko 100 hudičev. No ni blo 2 klanca usekava mem, spet kašlja, puf, crkne. Zdej sm pa že začel tolčt po armaturi... je.. ti m...r  a boš delu al ne. In noče, baraba. Kličemo servis, pridejo po 2eh urah, dokaj hitro ja, nekaj meljejo, pravi pelji za nami dokler bo šlo, pri naslednjem izvozu mamo delavnico. Sem rekel ok. In stroj dela ko nor na servisu. Spucajo cevi za nafto od tanka do motorja... zamenjajo naftni filter, gremo testno vožnjo, leti madona še bolj ko prej.


No, da ne pišem preveč, kamion smo popravili šele doma, bil na 3eh servisih, niti en ni pogruntu da je milimeterska luknjica na cevi iz tanka delala problem...

No, prlezem ti jst v Španijo uletim po obvoznici v San Sebastian (al kako se napise), se peljem, nakar zavije en avto pred mano in upočasni na 60kmh. Sem si mislil, ok, pač, neki stari deda, ma cajt... meni se pa tako ali tako ni mudilo. Vozim 3km vozim 5km on 60kmh po obvoznici, pa prepoved prehitevanja, za nami pa cela kolona kamionov...pač stroga policija hehe. No in jaz malo usmerim pozornost na desno zunanje ogledalo, nakar sledi šok! model mi z roko namiguje na F_A_F  shake shake shake Jst samo  sick bljak fuj, spet 1000 in ena kletvica, ti boš men...hehe, pičim, levi žmigavec pa gas...prehitim... postavim na svoj pas... spet on mene... in pred pumpo kaže z desnim žmigavcem naj zavijem dol... Dam jaz žmigavec, on zavije dol, jaz ravno... sem rekel HURA!!! brihtna glavca... Mja, za nekaj časa! Slabih 3km spet ob meni, tokrat v drugačni pozi... slečen z tičem v roki  sick  jaz pa hahahah, v smeh, si mislim kera budala zagrnem zaveso... in se peljem... on pred mano pa po bremzi... hjoj, takrat je meni zavrelo!   Mu pokažem naj pride vštric, in seveda, peder kot peder z velikim veseljem pokaže malo lulo, jaz pa s kamionom vanj... ne vem če je blo med mano in njim 5cm placa, med njim pa ograjo pa 2cm  lol lol lol  No, takrat je odnehal, mogoče po dvajsetih kilometrih.


No, tko da pedri, stran od mene   lol


Aja, fura je zarad pokvarljivosti kamiona trajala 11 dni, drugače se jo obrne v 8ih dneh regule   confused
Prijavljen
admin
Gost
« Odgovor #7 : 08.03.2007, 22:56 »

Jah, pa ni Iveco jajc, če pušča cev od nafte cheeky

Drugače pa pedri grejo tudi meni najbolj na živce kar mi lahko gre na poti.. Isto je v Italiji, se parkiraš na pumpi in pol ti pride oni stari "maček" sa makino in začne obhajat kamjone.. Uffff angry angry angry..., aj če ga bi mogu (beri, če ga nebi jaz pol dobu kje pri njih v zaporu shutup) ga bi spajserjem po celi pumpi lovu lol

Sčasom se pa tudi tega navadiš in pustiš v k***c vse skupaj.., in se delaš kot da ga ni nod

Sem pa enkrat tudi jaz odpeljal s pumpe samo zarad enega takega.. in se je model pol peljal za mano še ene 100km pol pa se je predal! Jaz pa sebi pauzo zjebal angry

Tako da- pedri  rockon

 lol lol lol
Prijavljen
Simon
Voznik

Objav: 49


Poštar


« Odgovor #8 : 19.03.2007, 12:37 »

Junij 2005: Prvič v Švici

Razložil sem v Italiji in preko mp Varzo prišel v Švico. Bil je petek, naklade sem imel v Bernu, Baslu in Zurichu. Nakladal pa sem čokolado za Kosovo republjik. Pred prvim mestom sta me počakala predstavnika firme (Albanec in Švicar), ki je izvažala to čokolado različnih proizvajalcev na Kosovo. Naj omenim, da je šlo za njihov prvi izvoz. rolleyes  Skupaj smo se peljali do vseh nakladov. Na koncu sta mi dala fakture in zaželela srečno pot. Halo! Jaz: Kaj pa Cmr-ji, kam grem na carino? Onadva: Kaj je to Cmr? Kakšna carina?  cry  Po posvetovanju z Ljubljano, sem se odpeljal proti mp Chiasso (Como). V soboto dopoldne sem komaj našel špedicijo, ki je bila pripravljena izvozno cariniti. Nihče pač ni bil navdušen nad carinjenjem čokolade za Kosovo. Možakar iz te špedicije pa je bil očitno kar specializiran za take "eksotične" kraje, saj mi je še povedal, da se ta dan pri njem ne bi dalo carinit samo npr. cigaret in pa tudi za Irak in Azajrbedžan ne bi šlo.  grin Sredi poldneva sem končno zapustil Švico in k sreči še komaj ujel naklad v Milanu za Lj-Mlekarne. V ponedeljek sem najprej razložil v Mlekarnah, čokolado pa smo preložili na kamion drugega prevoznika, ki je potem peljal naprej na Kosovo.  cool P.s.: čokolada je bila odlična.
Prijavljen
Damjan Andrejek
Voznik - Študent

Objav: 64


Dado


« Odgovor #9 : 20.03.2007, 12:48 »

Bom pa še jaz napisal moj včerajšnji pripetljaj.
Ob 17:30 me pokliče šef, da moram v Koper nalagat (Pošta Slovenije, Man 12.220) in mi istočasno pravi, naj pazim zaradi snega. Itak. Na parkirišču se srečam z našim drugim šoferjem, ki pravtako gre na pot, v Kranj.
Štartam in že po prvih kilometrih mi je bilo jasno, ceste bodo zelo slabo očiščene...  shake shake
Vrhniški klanec pre vozimo resda počasi, vendar brez problema. Prletim do Postojne, tam pa sodni dan. Veter, sneg, zameti,... shake dry confused in to vse to razcepa Gabrk. Od tam naprej pa dež - hvala Bogu. wink cool
Ob 19:30 prilezem do Kopra, čakam do 20:00 in začnem nalagat. Ob 20:30 sem naložil, zaprem rampo, zaplombiram in gasa nazaj v Ljubljano.
Prilezem do Kastelca in znaki 60, prepoved nad 7,5t, izločanje na počivališču Ravne.  cry nod nod cry angry WTF??!!
Zavinem na pumpo in kličem šefa. Kaj zdaj? Mi pravi, da bo poklical na PLC in vprašal. Istočasno mi pove, da je sodelavec, ki je šel v Kranj imel nesrečo (razbita desna luč in počen odbijač).
Me pokliče nazaj in pravi, stoj!!! cry cry Takrat je bila ura 21:00. Parkirišče se pa iz minute v minuto bolj in bolj polni.
Grem na kavo in se z drugimi šoferji menimo o tem in onem. Po kavici pa nazaj v kamion in Val 202, ki poroča o zaprtju avtoceste, izločanju, bla, bla, bla!! shake cry
Se vležem in probam zadremat. Jok brate, webastorja ni, mrzlo pa ko sam hudič. In vžgem pa segrevam. To akcijo sem ponovil še par krat.
Ob 2:30 pa mi pregori varovalka. Premražen in zaspan vžgem, šefu napišem sporočilo: Jaz bom štartal, ne glede na to kaj bo! Odgovor se je glasil: OK! No pa gremo! Sneg in veter še zmeraj, kot da je sodni dan!
Pridem nazaj na avtocesto in glej ga zlomka, očiščena v nulo! grin cool thumbs
Po 10 kilometrih ujamem pluge in se za njimi peljem do Razdrtega. Tam zapustijo avtocesto. Sr***e! Na cesti pa 5-8 cm snega in nič spluženo. shake cry shocked
Tako je bilo vse do počivališča Lom. Ma se vsaj premikam, saj v smeri Kopra malo po Lomu vse stoji.
Prevozim še vrhniški klanec in sem že na cestninski LJ-Zahod. Me kliče šef: Kako je? Še malo pa bom v Ljubljani. Super, saj tretji šofer že čaka, da gre v Kočevje. V smeri Kopra spet vse stoji in to od cestninske do Brezovice.
Končno prispem na PLC (4:15 namesto ob 22:00), razložim (hvala našima fantoma za pomoč) in zaključim potni nalog. Njima predam tovornjak in istočasno me ˝potolažita˝ da je moj osebni avtomobil čisto zasut s snegom!  shocked shocked shocked cry cry
Se odpeljem z drugim tovornjakom na parkirišče in parkiram. Kaj je sledilo? Seveda 20 minut sem rabil, da sem osvobodil svoj avto in se odpeljal domov.
Pridem do stanovanja:  shocked shocked Ne morem na dvorišče, ker je preveč snega. Gremo, veselo na delo: lopata in kidanje. cry cry
Tako sem se vlegel danes zjutraj ob 5:45...
Prijavljen
Simon
Voznik

Objav: 49


Poštar


« Odgovor #10 : 20.03.2007, 16:54 »

Dado, jaz imam ta teden nočno progo PLC - Pošta Koper (odhod ob 0.00).
Iz Ljubljane sem štartal (Actros 1841 - int. št. 309) šele ob enih, pa še to je bilo prekmalu. Na cestninski postaji v Logu me je policija obrnila nazaj proti Ljubljani. Vrnil sem se v PLC, ob treh pa poskusil še enkrat. Kolona tovornjakov je še vedno stala do izhoda Brezovica, prehitevalni pas pa je bil tudi poln avtomobilov in ostalih tovornjakov, ki se nismo izključili iz prometa. No, še enkrat so me obrnili nazaj. Potem pa sem zavil na staro cesto in se v Vrhniki spet vključil na avtocesto, ki je bila že prevozna. Kljub vsemu pa sem v Koper namesto ob pol dveh prišel šele ob petih.
Prijavljen
Damjan Andrejek
Voznik - Študent

Objav: 64


Dado


« Odgovor #11 : 20.03.2007, 22:30 »

Ja sem videl, kako so obračali na avtocesti, sploh pri cestninski Ljubljana zahod.  shake
Prijavljen
Boštjan
Poznavalec
*
Objav: 903


Think chocolate!


« Odgovor #12 : 23.03.2007, 08:48 »

Zanimiv dvoboj:

http://chef.blog.siol.net/2007/03/23/tovornjakarski-obracun/
Prijavljen

V življenju največ tvegamo, če ne tvegamo.
pirpiksna™
Voznik
*
Objav: 547



« Odgovor #13 : 23.03.2007, 10:33 »


Kaj je bilo dejansko tukaj posredi, bog si ga vedi... Ampak komentarji pa v stilu civilistov (jaz bi tem bazmekom, dal ključe od tovornjaka, pa naj sami naložijo naredijo furo in razložijo, kak vedo pa znajo-bomo videli kdo bo potem koga "šimfal") kot vedno.... shake  Vsekakor nevredno dati komentar, ker prepičanih v svoj prav ne moreš prepičati v nasprotno... dry





73


 
Prijavljen

73 de S54Y

Da si šofer, ne rabiš biti nor....



....pomaga pa!
Gregor
Sopotnik

Objav: 41



« Odgovor #14 : 23.03.2007, 18:27 »

Andrej čisto prav imaš pa ne se obremenjevat z izjavami takšnih napihnjencev kot so tisti komentarji na siolu,ti ljudje ki tam pišejo po mojem še v kabini sedeli niso za moje pojme ste najbol iskušeni in vedno v vsaki situaciji reagirate pravilno pa četudi ne,reagiral pa si in si v tistem trnutku probal nardit vse da bi preprečil najslabše ampak včasih se ne da in v tistem trenutku pomislite kaj bi pa bilo če sploh nebi reagiral verjemite da bi bilo dosti slabše.
(predelana moja izjava iz stariga foruma)

Obilo varnih kilometrov (aja pa ne madžare jezit  grin)
7-3

Prijavljen

Lepo je biti član TOVORNJAK.net foruma :)
Matej
Sopotnik

Objav: 76


Matej™


« Odgovor #15 : 23.03.2007, 20:13 »

Sreča v nesreči pač nod

važno da so vsi celi in zdravi smile
Prijavljen

Matej Sitar
Voznik

Objav: 17


lev


« Odgovor #16 : 23.03.2007, 21:42 »

  Evo mene pa sem doma. Po dolgih osmih mesecih bolniške sem začel spet vozit. In glej ga zlomka. Že v ponedeljek me ustavi Zoll. Tam mal pred Hofom Začne za mano pelat nemška carina. Za mano je peljal več kot deset minut potem me prehiti in vleče dol z avtoceste. 
 Z sovoznikom sva bila čist mirna ker nama je še use štimal. Pelje naja prav v center mesta. Tam so naja skupaj s kamijonom zvagal in rengensko pregledal. Premetal je uso kabino. Use je bilo uredu. Na koncu naja pa prosi če imava kaj slovenskih evrov. Potem smo pa menal pa se zraven smejal. Na koncu sem si pa sam reku a na kamijonu piše ustavi me če me upaš. Al pa rabjo kakega sponzorja. Jas sem kar redni ki podpiram taka društva.
Prijavljen

Kar nas ne ubija nas krepi, Laški pir.
admin
Gost
« Odgovor #17 : 23.03.2007, 23:17 »

Ponavadi podobnih "skript" sploh ne berem in nimam komentarjev na to. Me je pa ta vseeno potegno not in sem kr neki prebral.

Kot ostali je tudi ta brez komentarja wink Otroci (tisti malo manjši in tisti malo starejši pač ne poznajo sveta shake

Mi je pa en izmed vseh tistih komentarjev zelo segu v srce lol

Citat:
veš kdaj so tovornjakarji ta glavni na avtocesti? ko zapade full snega in se mi v osebnih avtih vozimo 50 km/uro, oni pa po prehitevalnem pasu 80 km/uro.

Takrat, popravici... - se tudi jaz počutim dobro blush cheeky lol
Prijavljen
Gregor
Sopotnik

Objav: 41



« Odgovor #18 : 24.03.2007, 08:29 »

Alan to je pa res najlepši prizor na avtocesti, ki še takim pametnjakovičom zapere usta.
 thumbs
7-3
Prijavljen

Lepo je biti član TOVORNJAK.net foruma :)
Iztok Jeza
Gost
« Odgovor #19 : 27.03.2007, 12:59 »

Še posebej ko si recimo na kakšnem zasneženem klancu, desni pas pogojno vožen, levi zasnežen, oni amater pred teboj cinca 50 na uro ali še manj, ti pa imaš 24 ton na puklu in se moraš peljat, če hočeš normalno prilesti na vrh... Tako je bilo prejšnjo zimo. Od Postojne proti Ljubljani. S kolegom sva skoraj celo pot prevozila po prehitevalnem pasu, saj se na voznega skoraj ni splačalo zavijat cheeky
Seveda pa je pogoj, da imaš robo pravilno naloženo, drugače si hitro ti tisti, ki ovira promet in postaneš duševna hrana za pametnjakoviče, ki potem pišejo podobne komentarje po raznih forumih rolleyes

Sem pa danes tudi sam prišel v situacijo, ki se je na srečo dobro iztekla, čeprav bi se lahko dosti slabše... confused
Včeraj sem nalagal iverne plošče v Slovenj Gradcu. Ob nalaganju ponavadi stojim zadaj, da viličaristu pokažem, kdaj je tovor na sredini,da lahko odloži. In viličarist ponavadi vedno stisne plošče čisto naprej, do prednje stene. Zato zdaj sploh nisem gledal, kaj dela tam spredaj...pa mi je pustil slabega pol metra prostora. Ampak sem to opazil komaj, ko mi je nalagal že drugi kup... confused Sicer pa se roba tako ali tako veže, do Trevisa je bolj ali manj ravnina, tako da se nisem kaj dosti sekiral in mu nisem kompliciral zaradi tega.
Tisti ki vozite po Italiji, poznate križišče Trst - Udine - Venezia pri Palmanovi. Danes dopoldan sem se pripeljal iz smeri Udin in zavijal proti Venezii. Proti Venezii na tem mestu poteka samo en vozni pas, prav tako je samo en pas iz tržaške smeri. In na mestu, kjer se ta dva vozna pasova združita, sem prišel skupaj z Italijanom, s 7,5 tonskim tovornjačkom. Bil je malenkost pred menoj, par metrov,na levi, ampak dosti počasnejši. Do mesta, kjer bi lahko menjal vozni pas, pa je bilo še kar nekaj prostora. Torej sem z nezmanjšano hitrostjo peljal dalje, saj bi lahko brez problema prišel mimo. Potem pa mojster nenadoma preko dveh polnih črt zavije desno pred mene...seveda mi ni preostalo drugega, kot zaviranje na polno, če nisem želel narediti analnega pregleda njegove kripe...ko naenkrat zaslišim >tup< in me kar odnese naprej! Sranje, plošče! mi šine skozi možgane. In od tistega pospeška sem onega spredaj skoraj še enkrat nažgal v tazadnjo... Frajer se je seveda odpeljal, jaz pa počasi do Gonarsa na parking, da pregledam škodo. Plošče so resda bile  vse v prednji steni, ampak na srečo nič zvitega ali poškodovanega.
In tukaj se spet vidi, kaj pomenijo pravilno nameščene gurtne, skupaj s kotniki (brez kotnikov bi mi gurtne po vsej verjetnosti porezalo) ter pošteno zategnjene gurtne - s pajsarjem oz. z dodatnim vzvodom. Edina pomanjkljivost tukaj - prazen prostor med prednjo steno in tovorom...

(slike bom dodal, ko bom doma)
Prijavljen
admin
Gost
« Odgovor #20 : 29.03.2007, 14:57 »

Sranje ja ito.., jah nikoli ne veš kdaj bo treba "žlajfat", lepa cesta ali pa tudi ne nod

So pa tej s temi "mortičetami" (bi rekli italjani) najhujši vozniki ponavadi angry

Najprej te prehiti, pol pa ko maš prepoved prehitevanja (on nima ponavadi do 12t) pa cijazi, da moraš ti za njim angry Tej so ponavadi tudi plačani na ure, ne na učinek in se jim pol seveda nič ne mudi angry
« Zadnja sprememba: 29.03.2007, 15:01 Alan Šapla » Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #21 : 30.03.2007, 17:43 »

Taka situacija mi je kar znana...

Na Madžarskem dohitim kolono vozil,ki se polžje premika, normalno in počasi ustavljam, in se peljemo cca.: 30-40km/h, jaz tipkam SMS,ko za hip pogledam pred sebe,mali kamionček stoji pred mano, jaz skočim po bremzi in začutim od zadaj,kako me dvakrat rukne (dva sunka), hitro pogledam v ogledalo in vidim,kako se mi izpod prve stranice kadi... puppyeyes confused sem že vedel,koliko je ura! Cement sem zvrnil, prvi dve paleti sigurno...se nisem kaj preveč sekiral,sem takoj odvrgel telefon.
Ko pa pridem v Maribor na razklad in začnem odpirat,pa bi me skoraj kap! Totalno cel kamion 16 palet, 24,500kg cementa, vse razsuto po celi prikolici! Čisto nič ni bilo na svojem mestu!
OOO kakšno veselje je bilo šele takrat,ko sem vse to moral sam na roke premetat na palete,da so me lahko z viličarjem razložili! Vsako sleherno vrečo sem moral pobrat! K sreči je bilo strganih le okoli 10 vreč od 490-ih. 
Prijavljen

Odpadnik
Voznik

Objav: 74



« Odgovor #22 : 31.03.2007, 09:44 »

No tudi jaz sem ta teden na Nizozemskem preiskusil kako dobre zavore ima Daf. Se peljem ene 80 po hitri cesti...tampred mano pa par avtomobilov. nakar na enem odseku kjer so delali nek priključek mal gledam en štirikolesni motocikel...in ko pogledam zopet predse samo vidim kako so avti ustavljeni, saj je prvi zavijal lepo. No nato pa samo po bremzi! Že je atlas letel po kabini pa jakna... Se ustavim na prvem parkingu da pogledam tovor. K sreči nič...le malo je nabilo naprej te palete...tako da ni niti milimetra lufta med njimi. So vreče na njih zložene ko v škatlici...

7-3

Blaž cool
Prijavljen

Trucker -> King of the road!
Anča
Voznica

Objav: 140


« Odgovor #23 : 07.04.2007, 11:30 »

No, ko smo že pri telefonih med vožnjo...hmm, Italija, veselo ˝ropotam˝ po telefonu in meni nič tebi nič, samo še vidim zadnje črke na tabli za moj izvoz  blush...pridem v Dravogradu čez mejo, presedlam iz tovornjaka osebni avtomobil, hitro telefon v roke in se v križišču odpeljem za Maribor in po pol ure,ko prekinem, šele ugotovim, kje sem  angry...in še je takih zgodbic, ko sem se zaradi telefona zavozila, tako, da se sedaj prav kontroliram in poskušam, to urejat med pavzami, ker enostavno, me zmede...sliši se neumno, vendar resnično  cheeky

pa še dogodivščine mojega šefa, zaradi pisanja sms-a je imel že trikrat polete v grabo na Mađarskem ker je pisal sms, nazadnje pa še z osebnim avtomobilom, tik pred svojo bajto...in mu rečem pa pokliči, ne pa pisat sms in on meni odgovori, pa če ni zanimivo  lol hmm...kaj bi človek potem še lahko dodal?  cheeky
Prijavljen

...vse se zgodi z razlogom...
Simon
Voznik

Objav: 49


Poštar


« Odgovor #24 : 08.04.2007, 21:50 »

Tudi jaz imam precej "izkušenj" s prevrnjenim tovorom. Ne bi zdaj omenjal prevrnjenih palet s pomarančami, bananami, ...  confused. No, sem pa septembra iz Paste Zare v Belgijo peljal 33 palet makaronov. Nekje v Nemčiji, ponoči in v megli, sem močno zaviral. Na razkladu me niso hoteli razložiti, ker so na nekaterih paletah škatle z makaroni "pogledale" čez rob palete. Kao bi moral robo odpeljati nazaj v Italijo.  confused lol Embalaža, kaj šele tovor, niso bili poškodovani. Prav, pa nič. In sem odpeljal robo na Nizozemsko. Začasno sem jo razložil v firmi, kjer sem nakladal čebulo za Slovenijo. Že ko smo razkladali, so se palete in škatle spet poravnale, oz. jih je bilo potrebno potisniti ob steno. Naslednji teden sem se vračal nazaj, šef je bil z mano. Itak je skoraj ponorel, ko se je tudi sam prepričal, da z robo ni nič narobe. Je bilo kar nekaj klicarjenja na Frigologo, kaj se vendar gredo. Na koncu so prosili, naj čimprej pripeljemo robo v Belgijo, tam pa so jo brez besed sprejeli.
Prijavljen
Simon
Voznik

Objav: 49


Poštar


« Odgovor #25 : 08.04.2007, 22:07 »

Ko smo vozili zamrznjena svinjska stegna v rafuzi, tudi ni bilo "priporočljivo" močno zaviranje. Sodelavec Taček je moral enkrat preprečiti trčenje in je zaviral "na polno". Stegna so se nabila na prvo steno frigota, zadaj je bilo nekaj metrov povsem praznih. 18 ton na diferencialu.  rolleyes Preprosta rešitev: nekajkrat je bilo potrebno ob vzvratni vožnji močno zavirati in stegna so se spet porazdelila po celem frigu. Ja, lepo je bilo imeti frigota, nič ven ne prileti.  lol Podobno je pri Pošti.  cheeky
Prijavljen
Matej R
Sopotnik
*
Objav: 297



« Odgovor #26 : 08.04.2007, 22:39 »

Na kontejnerjih je tudi vredu, občasno slišiš kako kaj nabija ob stene, a če imaš izvoz in ga ne odpreš, nikoli ne vidiš kaj se je zgodilo. Če imaš pa uvoz pa tako in tako rečeš da je to preden si ti dobil na prikolico šlo še dolgo pot po morju z ladjo, in še enkrat dolgo pot po Ameriki, Kitajski, Indiji in še kje, po raznoraznih cestah. Če pa rečejo "odpel to ne bomo razlagal". Vredu, vi mi podpište, da sm prišu sem s kontejnerjom pa bom odpelu. Pol so pa čudeži, pa gdo bo drugič prpelu? ja tist ki ga boste naročil, ja kdo bo pa pol to plaču? ja tist ki bo naroču prevoz, no pol se pa že odločijo za razkladanje.
Prijavljen

Nikjer v svetem pismu ne piše, da plina ne smem pohodit do konca!
ScaniaLower#
Strojnik
*
Objav: 201


Sexy Bagerist:)


WWW
« Odgovor #27 : 12.04.2007, 16:16 »

Bolj na kratko o dveh dogodivščinah...niti ne tako zanimivih pa vseeno...

Nakaj časa nazaj sem z našim Sandijem naredil en mali razklad v naklem,ob nakladu sta prišla še nakladat dva dolenca, tu so pa še film in slikce bolj skromne in slabe kakovosti...
http://scanialower.moj-album.com/album/7357443/
http://video.google.com/videoplay?docid=-8797691149468679110

Potem dober teden kasneje me je Andrej vzel na furico do celovca ter nazaj na razklade po slo,vmest tudi eno R620 od blizu vidla...na slikah bote vidl da je sva bla kar natamipirana tak da tempomata skoraj nisva rabila grin cheeky lol...
http://scanialower.moj-album.com/album/7351131/

Obema hvala za res prijetne vožnje thumbs aja Andrej tebi sem pa še sixpack dolžen za malico... rolleyes
Prijavljen


Just Scania can give me the true love for all life and never leave me alone on lonely road...
Matej R
Sopotnik
*
Objav: 297



« Odgovor #28 : 14.04.2007, 22:54 »

Szekesfehervar (H), 14.4.2007, kdor ne ve, nahaja se ob avtocesti med Budimpešto in Balatonom.
KARTA (upam da vam prav odpre).Nekot sem imel občitek, da moram imet fotoaparat zraven, in sem ga vzel. Veliko fotk mi je ušlo, tudi teh zanimivih znakov na avtocesti, ampak ker jih je na vsakih nekaj kilometrov, sem še ujel enega za fotko. Zelo zanimivo je tudi to da so po večini bili stebrički od ograje leseni(mrežaste ograje, ki živalim preprečuje sprehajanje po vozišču).


* Slika 035,1.jpg (42.77 KB, 480x640 - ogledov 704 .)

* Slika 036,1.jpg (39.95 KB, 480x640 - ogledov 727 .)
« Zadnja sprememba: 15.04.2007, 15:37 Iztok Jeza » Prijavljen

Nikjer v svetem pismu ne piše, da plina ne smem pohodit do konca!
admin1
Gost
« Odgovor #29 : 15.04.2007, 21:06 »

Szekesfehervar (H), 14.4.2007, kdor ne ve, nahaja se ob avtocesti med Budimpešto in Balatonom.
KARTA (upam da vam prav odpre).Nekot sem imel občitek, da moram imet fotoaparat zraven, in sem ga vzel. Veliko fotk mi je ušlo, tudi teh zanimivih znakov na avtocesti, ampak ker jih je na vsakih nekaj kilometrov, sem še ujel enega za fotko. Zelo zanimivo je tudi to da so po večini bili stebrički od ograje leseni(mrežaste ograje, ki živalim preprečuje sprehajanje po vozišču).


Kaj si šel v Szekesfehervar v Philips po kako dogodivščino? :D:D
Prijavljen
Matej R
Sopotnik
*
Objav: 297



« Odgovor #30 : 15.04.2007, 21:28 »

Tako je tako. Drugače pa so kar vredu razložli 21 minutk, 3/4višine in celotna dolžina kontejnerja kartonastih škatel(40x40x40cm), pa ni bilo na paletah. Edino on z drugim kontejnerjom, je na postli preveč trdno spal in ga niso mogli zbudit, ter smo bili prepozni za v Koper. To so mu tudi potem na CMR napisali. Jutri ponovno v Szekesfehervar.

Ito hvala za popravo link-karta.
« Zadnja sprememba: 15.04.2007, 21:31 Matej Robnik » Prijavljen

Nikjer v svetem pismu ne piše, da plina ne smem pohodit do konca!
Robert Berložnik
Voznik

Objav: 15



« Odgovor #31 : 25.05.2007, 14:56 »


Mont Blanc
Mesec dni potem, ko so po tisti strašni nesreči predor spet odprli.
Peljal sem zamrznjeno svinjsko meso iz Madžarske v Španijo, carino pa sem imel v Franciji. Kot je bilo takrat običajno (ne vem, kako je zdaj), so na italijanski strani, kar precej kilometrov pred samim predorom, najprej zbrali določeno število kamionov in nas skupaj "spustili" proti Franciji. Peljal sem drugi v koloni, ko smo prišli do tunela. Prižgana je bila rdeča luč. Mene so policisti izločili iz skupine, ostali kamioni pa so se pri zeleni luči odpeljali v tunel.  hand Bil sem čisto paničen. Kako so lahko vedeli, da s tahografi nič ne štima!?! K sreči me nihče ni nič vprašal za tahografe. Edini pa sem imel hladilnik. V policijski sobi sem moral izpolniti in podpisati izjavo o tem, kaj vozim, kam, pod kakšno temperaturo... Potem pa sem se lahko odpeljal v tunel. Ampak kako! S policijskim spremstvom! Pred mano je vozil policijski avto s prižganimi modrimi lučmi, zadaj prav tako. Na koncu tunela pa sta obrnila in se vrnila nazaj v ITA. Niti zdaj še ne vem, zakaj sem imel spremstvo. Mogoče zaradi tega, ker je v tisti nesreči prvi zagorel ravno frigo in zaradi tovora še pripomogel k hujši nesreči, ali preprosto zaradi tega, ker je frigo nekaj cm širši od ostalih prikolic. Bilo pa je zanimivo. Strop predora pa se mi je takrat zdel takoo zeloo blizu...


Zdravo Simon, V Montblancu imajo vsi frigoti spremstvo, zato morš počakat, pred tunelom na parkingu, da se več figotov nabere pol pa greste v  spremstvu.Lp
Prijavljen
Serge|
Sopotnik

Objav: 77


Sam da je Renault


« Odgovor #32 : 25.05.2007, 15:49 »

No, spet ena moja "dogodivščina":

Mont Blanc
Mesec dni potem, ko so po tisti strašni nesreči predor spet odprli.
Peljal sem zamrznjeno svinjsko meso iz Madžarske v Španijo, carino pa sem imel v Franciji. Kot je bilo takrat običajno (ne vem, kako je zdaj), so na italijanski strani, kar precej kilometrov pred samim predorom, najprej zbrali določeno število kamionov in nas skupaj "spustili" proti Franciji. Peljal sem drugi v koloni, ko smo prišli do tunela. Prižgana je bila rdeča luč. Mene so policisti izločili iz skupine, ostali kamioni pa so se pri zeleni luči odpeljali v tunel.  hand Bil sem čisto paničen. Kako so lahko vedeli, da s tahografi nič ne štima!?! K sreči me nihče ni nič vprašal za tahografe. Edini pa sem imel hladilnik. V policijski sobi sem moral izpolniti in podpisati izjavo o tem, kaj vozim, kam, pod kakšno temperaturo... Potem pa sem se lahko odpeljal v tunel. Ampak kako! S policijskim spremstvom! Pred mano je vozil policijski avto s prižganimi modrimi lučmi, zadaj prav tako. Na koncu tunela pa sta obrnila in se vrnila nazaj v ITA. Niti zdaj še ne vem, zakaj sem imel spremstvo. Mogoče zaradi tega, ker je v tisti nesreči prvi zagorel ravno frigo in zaradi tovora še pripomogel k hujši nesreči, ali preprosto zaradi tega, ker je frigo nekaj cm širši od ostalih prikolic. Bilo pa je zanimivo. Strop predora pa se mi je takrat zdel takoo zeloo blizu...



Zdravo Simon, V Montblancu imajo vsi frigoti spremstvo, zato morš počakat, pred tunelom na parkingu, da se več figotov nabere pol pa greste v  spremstvu.Lp
Tako nej bi mogu tvoj post zgledat thumbs
Prijavljen

This is magnum 460DXI the most powerful truck in europa.Do you feel lucky????Bitte nicht überholen
Iztok Jeza
Gost
« Odgovor #33 : 01.07.2007, 18:09 »

Dobil sem nalogo...

Kako je bilo, ko je za volanom mojega mančota prvič sedel voznik, ki v prostem času spi ob meni... cheeky
ooops, voznica, da ne bo kakšnih napačnih razlag lol

Bilo je nekje proti koncu aprila, ko je Mojca zbolela za angino in tako obležala doma, na bolniški. Ampak kot je že splošno znano, so ženske trmaste kot sam satan in tudi nje se ni dalo obdržat pod odejo, da se pozdravi do konca kot je treba confused dry mellow angry
Naneslo je,da sem ravno tisti teden imel razklad v Zagrebu. da ji ne bi bilo dolgčas sami doma ves dan, je vztrajala da gre z menoj, ne glede na vročino, antibiotike in zdravniško zaukazano strogo ležanje in počivanje. Torej sva se v nedeljo zvečer skupaj odpravila iz Novega Mesta proti Konjicam, do moje firme. Sledila je rutina - mejni prehod Gruškovje/Macelj, pot do carinarnice Jankomir v Zagrebu, zjutraj carinjenje in potem na razklad. Na poti proti firmi pa se je začelo: ej, ito, jaz bi tudi malo peljala...ja, saj boš. Daj no, samo malo... Boš, ko boš zdrava. Pa no, veš kak dolgo že nisem šleparja vozila, pa še celo TG-ja... Ja, saj boš dobila, saj bo še prilika... in tako celo pot do razklada...in ker pač pametnejši popušča  cheeky lol cheeky sem le podlegel milim pogledom in prošnjam cool
Medtem ko sem na firmi razkladal, se je Mojca fizično in psihično pripravila na spopad s TG-jem, napisala tahograf, nastavila si sedež in ogledala...in mencala od razburjenja in neučakanosti, zakaj za vraga tako dolgo razkladamo.
Ob odhodu je vratar, ki me je pol ure pred tem spustil v firmo, samo debelo pogledal, ko je videl žensko za volanom blink
Priznam, bilo me je strah confused
Pa ne zato, da ji nebi zaupal ali pa da bi se bal, da ne zna vozit.
Strah me je bilo zaradi tega, ker sem pred tem že videl, kako ta ženska vozi z osebnim avtomobilom       

Ampak...

Sledil je šok 

Redkokdaj vidiš voznika tovornjaka, ki bi bil tako previden na cesti. OK,po parih kilometrih sem sicer že iskal varovalko za izklop hupe, ampak drugače pa je najina vožnja do doma minila zelo prijetno. Jaz pa sem užival v zmedenih, vprašujočih, začudenih, blesavih... in še kakšnih čudnih pogledih ljudi ob cesti 

Naslednja resna priložnost je bila nekaj tednov pozneje, na njeni prvi zaresni furi z menoj, takrat že z novim TG-jem in digitalnim tahografom. Ker je sama takrat še čakala, da ji iz Cetisa pošljejo njeno kartico, je zraven mene še uživala kot sopotnica 
Nekje med Klagenfurtom in Arnoldsteinom pa se je spet začela stara pesem: jaz bi tudi malo...
Torej je tudi malo - na mojo kartico shutup kakšnih dobrih dvajset kilometrov, do italijanske meje oz. tako daleč da je še bilo varno pred kakšno policijsko kontrolo.
Kot da bi malemu otroku dal najljubšo in že dolgo zaželjeno igračo lol lol lol
Ampak žensko navadit na avtomatični menjalnik namesto šalthebla, to je pa že druga zgodba cheeky lol cheeky lol

Zdaj pa že kar nekaj časa pridno skupaj nabirava kilometre po Evropi, avtomatika tudi ni več problem, vozi še vedno odlično... le osebnega avta ji ne smem v roke dat cheeky lol
Prijavljen
Jože Štirn
Gost
« Odgovor #34 : 02.07.2007, 15:07 »

 lol Poceni jo boš odnesel,Iztok (če bo samo to lol...uporabi(te) domišljijo  wink)...  nod lol lol lol wink

Dobro si opisal vajine dogodivščine  nod thumbs

S R E Č N O obema in VSEM,ki to berete  thumbs...na cesti ali kjerkoli že ste ali še boste... wink 
« Zadnja sprememba: 02.07.2007, 16:10 Jože Štirn » Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #35 : 02.07.2007, 21:34 »

Ko ste že pri dogodivščinah... Naj vam na kratko predstavim moje dogodivščine iz nedavne fure po Srbiji.
Za mene je to vsakič prav posebna dogodivščina.

1.prehod meje iz Hrvaške v Srbijo. Mejni prehod Šid-Tovarnik
2.carinski parking... malo drugače,kot smo ga vajeni. Carina Milšped,Savski nasip, Beograd
3.Razklad - Luka Beograd (Novi Beograd)
4.Naklad - Gorenje - Valjevo


* IMG_9572.JPG (457.29 KB, 2048x1536 - ogledov 693 .)

* IMG_9586.JPG (454.6 KB, 2048x1536 - ogledov 629 .)

* IMG_9600.JPG (482.38 KB, 2048x1536 - ogledov 608 .)

* IMG_9641.JPG (312.38 KB, 2048x1536 - ogledov 628 .)
Prijavljen

Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #36 : 02.07.2007, 21:39 »

Posebne dogodivščine pa zato, ker zmeraj naletiš na nekaj nenavadnega, nekaj kar si niti pod razno ne moreš predstavljati po ostali Europi.
Ovire takšne in drugačne... Smeh in jeza se prepletajo... ostanejo le lepi spomini.

1.smeti sred ceste???
2.skoraj enako....


* IMG_9628.JPG (457.23 KB, 2048x1536 - ogledov 691 .)

* IMG_9631.JPG (382.08 KB, 2048x1536 - ogledov 668 .)

* IMG_9635.JPG (368.56 KB, 2048x1536 - ogledov 642 .)

* IMG_9636.JPG (419.98 KB, 2048x1536 - ogledov 581 .)

* IMG_9637.JPG (514.73 KB, 2048x1536 - ogledov 671 .)
Prijavljen

Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #37 : 02.07.2007, 21:42 »

V mestu totalen kaos, policisti se dolgočasijo, ljudje zelo prijazni smile


* IMG_9611.JPG (365.79 KB, 2048x1536 - ogledov 643 .)

* IMG_9612.JPG (422.06 KB, 2048x1536 - ogledov 658 .)

* IMG_9614.JPG (431.33 KB, 2048x1536 - ogledov 670 .)
Prijavljen

Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #38 : 02.07.2007, 21:45 »

In za konec še nekaj meni najlepšega... specialni kamoni... cari putova...


* IMG_9602.JPG (384.75 KB, 2048x1536 - ogledov 650 .)

* IMG_9646.JPG (412.69 KB, 2048x1536 - ogledov 597 .)

* IMG_9642.JPG (518.71 KB, 2048x1536 - ogledov 550 .)

* IMG_9648.JPG (463.77 KB, 2048x1536 - ogledov 634 .)

* IMG_9651.JPG (378.17 KB, 2048x1536 - ogledov 618 .)
Prijavljen

Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #39 : 28.07.2007, 19:10 »

V ponedeljek sem osebno spoznal Andreja Šego (aka. pirpiksna), Marka Klajnška in enega njegovega prijatla.
Ko sva s Štoparjem parkirala na Šentilju smo malo udarili po Mariboru, glavno dogajanje pa je bilo v starem Tamu. Malo smo podebatirali o resnih stvareh, večinoma o bedarijah pa seveda nekaj zelenih smo spraznili. Tako da žurka fantje, pravi ste!  thumbs
Mislim da je ena slikca na Štoparjevem telefonu tako, da mora kar gor prilepit, avtorica slike je pa ena zelo luštna kelnarca iz bara TAM.


LP Matej
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Strani: [1] 2 3   Gor
Natisni
Pojdi na: