Dobrodošel, Gost. Prosimo, prijavite se ali se registrirajte.

Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in trajanjem prijave

 
Napredno iskanje

14574 Objav v 446 Temah- 941 Uporabnikov - Najnovejši uporabnik: Billywhola
Strani: 1 2 [3]   Dol
Natisni
Avtor Tema: Kakšen tovor vozite?  (Ogledov: 59976 )
0 Uporabnikov in 1 Gost pregleduje to temo.
CB - Dejan
Sopotnik

Objav: 440


Gočovc


« Odgovor #80 : 19.01.2009, 22:08 »

Evo sem našel slikco na mobiju pa jo bom kar sem napopal.

Vozim največ stiroporja, včasih tudi kakšne leso-cementne izolacijske plošče, hobuke barv in pa za kakšno povratno furo dobim mivko, lepila, itd. itd.

Se pravi če vseh 125m3 nafilam z 15 kilskim stiroporjem, je teža tovora okoli 1500kg.

Prijavljen

Gledam kokice pa jem film....
Denis Veljkovič
Sopotnik

Objav: 1202



« Odgovor #81 : 20.01.2009, 12:05 »

Evo tle sva pa sprijatlom nakladala odpadni papir (okolica Verone)


* Odpad. pap..jpg (114.99 KB, 640x480 - ogledov 622 .)
Prijavljen

Velkić
Ambrož
Voznik

Objav: 4



« Odgovor #82 : 15.02.2009, 22:48 »

Pozdrav!!

Jez pa vozm cisterno z živili večinoma mleko pa čokolado tkole pa zglada v mlekarni v Italiji k se raztaka. Ko natovarjam čokoladu u Ferreru je pa prepovedan slikat sad
Na drugi sliki je pa moja kompozicija.


* Slika042.jpg (245.86 KB, 1280x960 - ogledov 817 .)

* Slika046.jpg (175.42 KB, 1280x960 - ogledov 891 .)
« Zadnja sprememba: 15.02.2009, 22:51 Ambrož » Prijavljen

Kralj
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #83 : 13.05.2010, 11:35 »

Špedicija je vsekakor zanimiva, tovori so razno - razni in zato je tudi pestro pri pravilnem vezanju in zavarovanju tovora. Že med samo vožnjo se občutijo specifike tovora (če je pravilno naložen, težišča in podobno...)

Vsekakor lahko uporabimo to temo tudi v ta namen, da si pokažemo oziroma predstavimo naš vidik vezanja tovora.

Naj vam jaz predstavim nekaj svojih zadnjih tovorov;

1.-2. Kovinski valj, dolžine 6m, 2 komada, naložena po sredini in po celi dolžini prikolice 13,60. Naklad in razklad z vrha. Teža tovora 23 ton. Za ta tovor sem porabil 13 pasov (2,5t) in kar 25 napenjalcev (španerjev).

3. Paneli garažnih vrat, dolžine 13m, teža približno 5 ton, naklad in razklad z strani. - 6 gurten.

4. Različni artikli,centralne peči,pločevina, profili..... teža približno 15 ton, naklad z vseh mogočih strani, razklad samo z leve strani., gurten nenormalno ;-)
Naklad je trajal cel dan, zjutraj od 7:00 do 15:00!

5. Spet kovinski profili oz. laminati, 4kotni. 1 kom. 10m, ostali 6m. Teža 24 ton...
   Zelo slabo naloženo (drugače ni šlo) Naklad in razklad z vrha. In tudi vezanj je bilo kar nekaj..


* razno a086.jpg (58.84 KB, 640x480 - ogledov 572 .)

* razno a090.jpg (58.47 KB, 640x480 - ogledov 485 .)

* razno a119.jpg (49.2 KB, 640x480 - ogledov 492 .)

* razno a140.jpg (64.97 KB, 640x480 - ogledov 475 .)

* razno a180.jpg (55.96 KB, 640x480 - ogledov 456 .)
Prijavljen

Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #84 : 13.05.2010, 11:46 »

Zdaj sem čist padel not in najbrž tudi vi lahko opazite, da nikakor moj posel ne more biti monoton... grin

1. Tako izgledajo slabo naložene gume pod cerado. Vezanja prektično nič, naklad in razklad z rampe od zadaj. Teža tobvora pa se giblje tam od 8 - 10 ton (odvisno od količine in dimenzij gum.)

2. Tako pa je na razkladu. Gume v hladilniku se vozijo dosti lepše;-)

3. Tudi krompir v big-bag vrečah se vozi po cesti... Tako izgleda tik pred štartom na pot. Teža 24 ton.


* IMG_7634m.JPG (55.38 KB, 640x480 - ogledov 546 .)

* razno 022m.jpg (166.34 KB, 640x480 - ogledov 481 .)

* razno 218m.jpg (69.97 KB, 640x480 - ogledov 520 .)
Prijavljen

Čebul'ca
Poznavalec
*
Objav: 175



« Odgovor #85 : 13.05.2010, 14:01 »

Štopar, moram pohvalit slike in dokumentacijo, tudi pritrjevanje tovora, kar se tiče vezanja dveh okroglih cevi, kjer se delajo največje napake običajno.

Pri menjalnih kesonih na actosu na big bag vrečah je pa že problem. rob kesona ni pritrdilno mesto za "gurtne"!

Od 20. aprila velja zakon o pritrjevanju tovora tudi v Sloveniji.


Prijavljen
Kamionar
Poznavalec

Objav: 85


Bodi to kar si........


WWW
« Odgovor #86 : 13.05.2010, 18:48 »

Štopar si zelo vesten voznik.Verjetno ste tudi ostali , a Štopar se je lepo predstavil v več primerih .
Sam sem velik zagovornik zavarovanja tovora . Je pa pri zavarovanju tovora zelo pomembno zavarovati tovor v smislu premika naprej .Torej če je le možno nakladati do sprednje stranice ali pa postaviti kakšno paleto ali kaj podobnega . Lep primer je Štoparjevo zavarovanje okroglega profila ali cevi z "špan lato" in dodatno z dvema "gurtnama" .
Veselje je voziti , ko veš , da si tovor ustrezno pritrdil .
Se pa pojavi problem , ko kamione ali polpriklice naklada kakšen "honorarec" ali "boss".
Takrat ceniš brescarinske prevoze , saj lahko odpreš cerado in sam poskrbiš za pritrjevanje tovora.
Prijavljen

Be careful out there , they waiting for you at home.
Piranja
Voznik
*
Objav: 248

Piranja


« Odgovor #87 : 14.05.2010, 00:52 »

ziv
brez zamere stopar.
ampak, zdaj mi pa povejte kok pomaga ta 'španlata' proti zdrsu te role naprej?
pesek v oči.
jernej je vozil celo furo po jajcih. bil sem priča.
drugega mu ni preostalo.
taka roba bi se morala vozit V 'bobinah', ne pa na normalnih kompozicijah.
tako da, jernej, cestitam ti za uspesno opravljeno furo
lp piranja
Prijavljen
Kamionar
Poznavalec

Objav: 85


Bodi to kar si........


WWW
« Odgovor #88 : 14.05.2010, 21:21 »

ziv
brez zamere stopar.
ampak, zdaj mi pa povejte kok pomaga ta 'španlata' proti zdrsu te role naprej?
pesek v oči.
jernej je vozil celo furo po jajcih. bil sem priča.
drugega mu ni preostalo.
taka roba bi se morala vozit V 'bobinah', ne pa na normalnih kompozicijah.
tako da, jernej, cestitam ti za uspesno opravljeno furo
lp piranja
"španlata" bi preprečila sunkovit pomik naprej pri zaviranju . Bistvo je , sa profil ne dobi zaleta .
Prijavljen

Be careful out there , they waiting for you at home.
Boštjan
Poznavalec
*
Objav: 903


Think chocolate!


« Odgovor #89 : 15.05.2010, 01:11 »

Take cevi (še posebej upoštevajoč njihovo maso) lahko zares varno voziš le če imaš utor oz. muldo v prikolici (coil) ali pa možnost postavitve pokončnih stebrov (ponavadi vezano na coil). Vse ostalo pa kot je štopar lepo povedal...za policaje ali pesek v oči...fizikalni zakoni niso hec.
Prijavljen

V življenju največ tvegamo, če ne tvegamo.
Čebul'ca
Poznavalec
*
Objav: 175



« Odgovor #90 : 15.05.2010, 18:21 »

Za prevoz z muldo bi morale biti pakirane oz. vsaj obložene z lesom, da bi se povečal njihov premer. Problem je, ker so premajhne po premeru in bi prišle v dno mulde, kar pa je prepovedano in mora tovor v muldi ležati vedno na robovih oz. stranicah mulde, saj dno samo kot tako niti ne prenaša kakšnih večjih obremenitev.
Prijavljen
Aljaž
Voznik
*
Objav: 269



« Odgovor #91 : 15.05.2010, 19:38 »

Evo da še dam jaz par mojih :D.

1.Neka refuza. Bolj sem vezal bolj je vse migalo :).

2.Pleh polna tonaža, širina 2.60m

4.Profili

5.Aluminij,polna tonaža


* 25062009230.jpg (69.75 KB, 640x480 - ogledov 496 .)

* 21072009246.jpg (68.02 KB, 640x480 - ogledov 440 .)

* 22072009247.jpg (78.09 KB, 640x480 - ogledov 427 .)

* 14082009288.jpg (57 KB, 640x480 - ogledov 424 .)

* 08102009364.jpg (781.01 KB, 2592x1944 - ogledov 458 .)
Prijavljen
Aljaž
Voznik
*
Objav: 269



« Odgovor #92 : 15.05.2010, 19:49 »

2 del

1.Tekoči trakovi za sortiranje smeti, teža okrog 9 ton. Za policijo nebi škodila kaka gurtna več :).

2.Odpadki, zvezana vsaka vrsta, gurte pa še lep cajt smrdijo :D

3.,4.Naoljeni (mastni) profili. Zadaj naloženo višje kot spredaj (2 razklada). Vse skupaj 12 gurtn. Med malo pavzo zravn zategoval (vse gurte so se zrahljale ko se je vse skupaj malo vsedlo...)


* 19102009375.jpg (66.81 KB, 640x480 - ogledov 447 .)

* 28102009377.jpg (61.06 KB, 640x480 - ogledov 425 .)

* 07052010513.jpg (73.74 KB, 640x480 - ogledov 415 .)

* 07052010514.jpg (71.15 KB, 640x480 - ogledov 428 .)
Prijavljen
Joc
Voznik Avtobusa
*
Objav: 272



« Odgovor #93 : 16.05.2010, 00:18 »

Pohvale Štoparju in Aljažu za zelo lepe slike  cool thumbs

Jaz menda vozim skale po mnenju precej "finega" gospoda  shocked shocked shocked
Občasno vozim krompir,gnoj...kar pride  grin

Vzrokov za to njegovo opazko je lahko kar nekaj:
-bil je dan pred vplivom lune  grin
-"gospod" je imel npr. avto na servisu in moral na avtobus  cry  angry sick
-vozil sem cca. 20let star bus z lesenimi sedeži in cvilečimi zavorami  rolleyes
-na cesti je bilo precej gneče-zastoj-konica  dry
-če sem malo samokritičen-priznam,da sem jezen (kot pes angry),če "dobim" ob večini boljših busov staro "krntijo" in temu primerno tudi vozim  blush
(BTW-zglobnih klasikov je samo še 15-vseh busov skupaj (z solo) nekaj čez 200)
-ob zastojih-gneči sem pod pritiskom glede voznega reda-zamud  nod
Saj vem-"vse gre v rok službe" in da se je najbolje čimanj "sekirat`",saj z tem škodiš samo sebi (zdravju) in ti to prav nič ne pomaga  nod
Najboljše je biti flegmatik  nod

P.S.
Temu "pametnjakoviču" sem bil pripravljen odstopiti volan,a ni bil za to  shake mellow grin
Ah,saj skritizirati nekoga drugega je najlažje  angry sick angry
Ko bi vsak pometel pred svojim pragom,se brigal zase...
P.P.S.
Po tej kritiki sem peljal kot kaka stara mama ali ata  grin...iz principa-iz kontre.
Poln kozarec na armaturi bi ostal poln  thumbs 
  
« Zadnja sprememba: 16.05.2010, 00:36 Joc » Prijavljen
Aljaž
Voznik
*
Objav: 269



« Odgovor #94 : 16.05.2010, 15:25 »

Štopar kako si pa nalagal to ? S strani ? Sicer pa bi naklad/razklad bil možen tud z kranom z verigami... Za magnet je verjetno preveč okroglo... ?

Pa še 3 moje slikice.

1. Naklad papirja v Ravensburgu. Nisem tako strašno zategnil kot zgleda na sliki (da bi uničil formatni papir). V bistvu je pod folijo še kartonasti kotnik ki je kakih 10 cm nad papirjem in na tistem je gurtna. 22 gurt,44 kotnikov

2. Razklad ivernih plošč v kraju Lissone blizu Monze v Italiji.

3. Razklad šamota na gradbišču pocinkovalnice v Srbiji. Se opravičujem za slabšo sliko (slikano na daleč)


* 03032010471.jpg (64.2 KB, 640x480 - ogledov 463 .)

* 23022010462.jpg (65.76 KB, 640x480 - ogledov 443 .)

* 26022010467.jpg (62.36 KB, 640x480 - ogledov 438 .)
« Zadnja sprememba: 16.05.2010, 15:40 Aljaž » Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #95 : 16.05.2010, 15:58 »

Ja...glih z magnetom in z vrha so me nalagali in razkladali!

Prijavljen

Jure Ramšak
Sopotnik

Objav: 21



« Odgovor #96 : 16.05.2010, 17:38 »

Štopar in Aljaž vsaka čast za takšno vezanje ter skrb za tovor - upam da tako delajo vsi.
Sam že 5 let vozim cisterno, pred tem pa sem imel iste probleme. Moja prva fura je bila prevoz dveh istih valjev (skupno 24t), kot pri Štoparju iz Ravn na Poljsko. Povezano in založeno zelo, pa še vedno ni bila to niti približno sproščena vožnja. Kakorkoli, malo podoživljam špedicijske čase in vas popolnoma razumem.
Srečno in varno še naprej.
Prijavljen

MAN je še vedno zakon.
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #97 : 30.05.2010, 14:03 »

Še nekaj mojih tovorkov zadnjega tedna;

1. zadnje čase redne fure papirja v rolah iz Italije za Nemčijo
    Teža cca: 15 t

2. lepilna malta , 24,5t

3. Tetra pak embalaža za mleko za Grčijo... 20t


* m 136.jpg (57.06 KB, 640x480 - ogledov 423 .)

* m 146.jpg (51.53 KB, 640x480 - ogledov 411 .)

* m162.jpg (62.73 KB, 640x480 - ogledov 414 .)
Prijavljen

Aljaž
Voznik
*
Objav: 269



« Odgovor #98 : 30.05.2010, 16:12 »

Na sliki moj tovor prejšnjega tedna.. 2 šasiji za liebherr avtodvigala. Ena za LTM 1055 ena pa za LTM 1070. Iz SLO za D. Teža slabih 10 ton.


* 21052010521.jpg (67.61 KB, 640x480 - ogledov 419 .)
Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #99 : 30.05.2010, 16:59 »

Ja, Aljaž... tale tovor je tudi meni prav dobro znan... sem ga sam tudi kar nekajkrat peljal. wink

Širine 3m za malo večja dvigala...

 cool


* Hoče (2)m.JPG (64.82 KB, 640x468 - ogledov 437 .)

* Hoče (3m).JPG (51.64 KB, 640x480 - ogledov 397 .)
Prijavljen

LEON
Sopotnik

Objav: 221


« Odgovor #100 : 31.05.2010, 18:45 »

Z ADK ??
Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #101 : 01.06.2010, 16:55 »

Ja...Iz Hoč za Ehingen ali Lauf
Prijavljen

Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #102 : 09.12.2012, 12:00 »

No po doooooolgem času spet nekaj vozimo...;-)  grin

Moji "zahtevni" tovori v preteklem tednu.

Papir v rolah - 24 250 kg. ležeče....samo veselje.
Pločevina - 23 095kg

 



* forum 002.jpg (153.81 KB, 640x480 - ogledov 586 .)

* forumi 029.jpg (141.38 KB, 640x480 - ogledov 629 .)
Prijavljen

Marko Hameršak
Voznik
*
Objav: 123



« Odgovor #103 : 02.07.2013, 22:21 »

In še moj tovor v preteklem tednu wink

Iz Kopra za Antwerpen (Belgija) kontejner z 11.498kg tovora,
ter za nazaj iz Antwerpna za Sl. Konice plastični granulat 24.989kg nod

Prijavljen
Čebul'ca
Poznavalec
*
Objav: 175



« Odgovor #104 : 03.07.2013, 12:27 »

Lepe slike, hvala.

LP thumbs
Prijavljen
Piranja
Voznik
*
Objav: 248

Piranja


« Odgovor #105 : 07.07.2013, 11:04 »

vsecna prikolca :D
mislim da sm te srecal v torek ko sem sel zadnjo furo s tandemom
Prijavljen
Marko Hameršak
Voznik
*
Objav: 123



« Odgovor #106 : 07.07.2013, 17:54 »

Se mi je zdelo tudi meni da si bil ti pri Torovem, sej sem nekaj piskal po CBju ma nibilo ne duha ne sluha shake Si bil z tandemom, nod bivši od Intereurope z vašo cerado?
Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #107 : 19.10.2013, 02:25 »

Zadnje čase moj zelo pogost tovor - aluminijasti ingoti



* DSCN0506mf.jpg (121.88 KB, 640x480 - ogledov 660 .)
Prijavljen

Strani: 1 2 [3]   Gor
Natisni
Pojdi na: