Dobrodošel, Gost. Prosimo, prijavite se ali se registrirajte.

Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in trajanjem prijave

 
Napredno iskanje

14574 Objav v 446 Temah- 941 Uporabnikov - Najnovejši uporabnik: Billywhola
tovornjak forumGlavne temeZakonodajaZakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Strani: [1]   Dol
Natisni
Avtor Tema: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev  (Ogledov: 16500 )
0 Uporabnikov in 1 Gost pregleduje to temo.
Boštjan
Poznavalec
*
Objav: 903


Think chocolate!


« : 01.03.2007, 12:48 »

V Uradnem listu št. 16/2007 z dne 23.2.2007 je bil objavljen Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev ter o zapisovalni opremi v cestnih prevozih (ZDCOPMD-UPB1)
Prijavljen

V življenju največ tvegamo, če ne tvegamo.
Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #1 : 07.03.2007, 19:50 »

Drži to, da bi šofer vsak drugi vikend naj parkiral doma oz. na firmi, torej da bi prišel s fure?

Ker poznam 2 šoferja, ki sta bila na furi mesec dni (nista sodelavca), pa me ravno zato zanima.

LP Matej
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Drago Pirc Baloh
Voznik

Objav: 26



« Odgovor #2 : 07.03.2007, 22:13 »

Halo,mene tole tudi zanima: namrec pri prejšnjem delodajalcu sem vozil tandem hladilnik smer nizozemska - aalsmeer(rože).Pa se je dogajalo da sva z drugim šoferjem ( 2 na tovornjaku ), peljala tudi 3 krat na teden nazaj gor, nobene regule z tahografi,  nobenih pavz ali osemurnega pocitka, nic, gor naložit nazaj  razložit in ponovno 3 krat vse na dopust listo, o tem kaj bi se lahko zgodilo na cesti ali kakšna kontrola tahografov v Nemčiji pri bag-ovcih  pa delodajalec sploh ni hotel slisati, to je skoraj 7000 km na teden in brez tapreve pavze; kaj menite dobro ane. shake thumbs
Prijavljen

l.p. pirc-baloh
admin1
Gost
« Odgovor #3 : 08.03.2007, 11:16 »

Halo,mene tole tudi zanima: namrec pri prejšnjem delodajalcu sem vozil tandem hladilnik smer nizozemska - aalsmeer(rože).Pa se je dogajalo da sva z drugim šoferjem ( 2 na tovornjaku ), peljala tudi 3 krat na teden nazaj gor, nobene regule z tahografi,  nobenih pavz ali osemurnega pocitka, nic, gor naložit nazaj  razložit in ponovno 3 krat vse na dopust listo, o tem kaj bi se lahko zgodilo na cesti ali kakšna kontrola tahografov v Nemčiji pri bag-ovcih  pa delodajalec sploh ni hotel slisati, to je skoraj 7000 km na teden in brez tapreve pavze; kaj menite dobro ane. shake thumbs

Hehehehe...Aalsmeer, Rijnsburg, Naaldwijk,...ja kaj pa regula? Odg.: "Samo OJGN!" :P
Prijavljen
Drago Pirc Baloh
Voznik

Objav: 26



« Odgovor #4 : 08.03.2007, 20:52 »

Ja valda kaj pa pomeni to luka  kaksna regula vozi sedi in tiho bodi pa cim manj sprašuj thumbs
Prijavljen

l.p. pirc-baloh
Boštjan
Poznavalec
*
Objav: 903


Think chocolate!


« Odgovor #5 : 14.03.2007, 23:58 »

Drži to, da bi šofer vsak drugi vikend naj parkiral doma oz. na firmi, torej da bi prišel s fure?

- After no more than 6 successive periods of 24 hours following the last weekly rest period, the driver must take a weekly rest that amounts to 45 hours (regular), but can be reduced to no less than 24 hours (non regular) at base or away from base.
- A full regular 45 hours rest is required in any two consecutive weeks.
Prijavljen

V življenju največ tvegamo, če ne tvegamo.
Izy
Voznik

Objav: 49



WWW
« Odgovor #6 : 16.03.2007, 07:38 »

Da nebomo zašli v druge vode preberimo prvo zakon...

http://www.uradni-list.si/_pdf/2007/Ur/u2007016.pdf
Prijavljen


makaron
Voznik - Študent

Objav: 29



« Odgovor #7 : 02.11.2008, 21:32 »

Eno je teorija, drugo je praksa, tretji je pa šef. :)
Prijavljen
Štajerc
Voznik

Objav: 26


Modri Senior


« Odgovor #8 : 05.11.2008, 16:58 »

Če bi vsi delali oz. vozili v skladu z predpisi šefi ne bi mogli ničesar doseč.Ker se med vozniki najdejo tudi "grebatorji" ki delajo mimo predpisov,naj....o ostali delavci ki jih šef primerja z njimi. Dokler bo na voljo dovolj šoferjov si delodajalci lahko privoščijo zahtevati od voznikov kršitve.
Ko se pa kaj zgodi pa sisnejo rep med noge,na...e pa voznik.

L.P.Dule
Prijavljen

L.P.Dule
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #9 : 02.12.2012, 15:36 »

Ugotavljam, da je med vozniki še zmeraj veliko vprašanj in različnih razlag glede časa trajanja vožnje in počitkov.
Naj vas nebo sram vprašat, mi se bomo potrudili in vam poiskali prave in pravilne odgovore naših strokonjakov na tem področju.

Za začetek bi imel jaz eno vprašanje, ker se že kar nekaj časa kregamo na firmi glede tega!

Primer:
Štartam z vožnjo v nedeljo zvečer ob 21:00, vozim 4 ur, se pravi do ponedeljka do 1:00 in delam nato 9 ur pauze! Spet štartam v ponedeljek ob 10:00 in naredim polnih 9 ur vožnje! Sem v prekršku ali nisem???
Če štartaš v nedeljo zvečer, kam se ti štejejo tiste ure? V tale aktualni teden ali v prejšnji teden?? Vemo, da se "tedenske ure" brišejo ob 2:00 po aktualnem času. Zamik ure v digitalnem tahografu.


Prav tako me zanima, ker slišim vedno več trditev, da v istem datumu, isti dan nesmeš 2x začeti z vožnjo!?? Jaz nič nevem o tem!
Naprimer: v ponedeljek startam ob 5:00 in vozim 4 ure...ker moram čakat na tovor, imam pauze 9 ur in spet štartam ob 18:00 isti dan!! Je to prekršek ali ni????


Prosim za odgovor!
Prijavljen

Njofra
Voznik

Objav: 207


« Odgovor #10 : 02.12.2012, 17:36 »

Ugotavljam, da je med vozniki še zmeraj veliko vprašanj in različnih razlag glede časa trajanja vožnje in počitkov.
Naj vas nebo sram vprašat, mi se bomo potrudili in vam poiskali prave in pravilne odgovore naših strokonjakov na tem področju.

Za začetek bi imel jaz eno vprašanje, ker se že kar nekaj časa kregamo na firmi glede tega!

Primer:
Štartam z vožnjo v nedeljo zvečer ob 21:00, vozim 4 ur, se pravi do ponedeljka do 1:00 in delam nato 9 ur pauze! Spet štartam v ponedeljek ob 10:00 in naredim polnih 9 ur vožnje! Sem v prekršku ali nisem???
Če štartaš v nedeljo zvečer, kam se ti štejejo tiste ure? V tale aktualni teden ali v prejšnji teden?? Vemo, da se "tedenske ure" brišejo ob 2:00 po aktualnem času. Zamik ure v digitalnem tahografu.


Prav tako me zanima, ker slišim vedno več trditev, da v istem datumu, isti dan nesmeš 2x začeti z vožnjo!?? Jaz nič nevem o tem!
Naprimer: v ponedeljek startam ob 5:00 in vozim 4 ure...ker moram čakat na tovor, imam pauze 9 ur in spet štartam ob 18:00 isti dan!! Je to prekršek ali ni????


Prosim za odgovor!
Lahko šartaš 2x v istem dnevu v omenjenem primeru. Če štartaš po opravljeni vikend pauzi potem ni problema če voziš kot praviš do 1 ure v ponedeljek in narediš najmanj 9 ur pauze-zakaj bi bil v prekršku? Ure pa se štejejo-največ 90 v dveh tednih-se pravi v bilo katerih dveh zaporednih tednih.Po največ 6 dneh vožnje pa najmanj 24 ur pauze oz.45 ur. Jaz delam tako in do zdaj še ni blo problemov niti kazni smile lp
Prijavljen
Matej R
Sopotnik
*
Objav: 297



« Odgovor #11 : 12.12.2012, 23:24 »

Tudi meni se je v preteklih dneh pojavil problem.

Če imam potrdilo o dejavnostih, do določene ure npr 18.00 in ker se s čim zamotim, ter speljem šele 19.30
ali morem popravit uro na potrdilu o dejavnostih, ali velja če na taho listku z zadnje strani narišem črto od 18. do 19.30 ure v določeni vrstici (npr.počitka).
Dotično to mađaru ni veljalo.
Prijavljen

Nikjer v svetem pismu ne piše, da plina ne smem pohodit do konca!
Ironman

Objav: 1


« Odgovor #12 : 26.06.2017, 20:09 »

Pozdrav

Sem viznik kombija zaposlen za polovicni delovni cas. Zanima me kaksne so moje obveznosti...kolikour tedensko vozis? oz ce mi morda kdo lahko da link da pridem do svojih odgovorov. hvala in lp
Prijavljen
Strani: [1]   Gor
Natisni
Pojdi na: