Dobrodošel, Gost. Prosimo, prijavite se ali se registrirajte.

Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in trajanjem prijave

 
Napredno iskanje

14574 Objav v 446 Temah- 941 Uporabnikov - Najnovejši uporabnik: Billywhola
Strani: [1]   Dol
Natisni
Avtor Tema: Gorivo - prihranek  (Ogledov: 13034 )
0 Uporabnikov in 1 Gost pregleduje to temo.
Martin Pečar
Sopotnik

Objav: 5


« : 05.06.2009, 16:26 »

Živijo,

mene pa zanima, kje se da kaj prihranit pri nakupu goriva. Prijatelj mi je dal eno kartico, s katero lahko nekaj prihraniš na črpalkah OMV v Avstriji, na Madžarskem, Slovaškem, Shell na Češkem, pa Lukoil v Bolgariji in Romuniji.
Ampak ta popust je kakšen odstotek...
Zanima me, kako se vi znajdete v tujini - cenejše črpalke (kot 24/7 pri nas), kakšni posebni rabati (na posameznih črpalkah ali na celotni verigi)?
Zdaj se res bolj splača tankati v tujini, prej se je že dalo doma...

Hvala za odgovore.
Prijavljen
CB - Dejan
Sopotnik

Objav: 440


Gočovc


« Odgovor #1 : 06.07.2009, 15:29 »

Če smem uporabiti temo...
Za tele 24/7 črpalke me zanima kako sistem sploh deluje? Dobro na kartico plačaš in je...
Se pravi da če je šefe davčni zvezanec nekako ne moreš dajati nafte v strošek. Ali pač?
Prijavljen

Gledam kokice pa jem film....
Joc
Voznik Avtobusa
*
Objav: 272



« Odgovor #2 : 06.07.2009, 22:29 »

http://www.en-plus.si/
http://www.en-plus.si/placilna_kartica_24/7.aspx

Citat:
Če potrebujete DDV račun, lahko po končanem točenju na zaslonu izberete "Izpis računa na podjetje", vnesete DDV številko in avtomat vam bo natisnil DDV račun.
« Zadnja sprememba: 06.07.2009, 22:36 Joc » Prijavljen
CB - Dejan
Sopotnik

Objav: 440


Gočovc


« Odgovor #3 : 07.07.2009, 19:55 »

Hvala lepa Joc
Prijavljen

Gledam kokice pa jem film....
Joc
Voznik Avtobusa
*
Objav: 272



« Odgovor #4 : 07.07.2009, 21:02 »

Malenkost,Dejan...in še kdaj  wink
Prijavljen
Martin Pečar
Sopotnik

Objav: 5


« Odgovor #5 : 08.07.2009, 12:20 »

No, ce bi slucajno komu prisla prav tista kartica, s katero lahko nekaj prihranis na OMV crpalkah v Avstriji, na Slovaskem in Madzarskem, na Lukoilu v Bolgariji in Romuniji, in Shellu na Ceskem, naj se mi oglasi (040 322 531).
No, verjetno bo tudi OMV v Sloveniji kmalu vkljucen...
Prijavljen
Martin Pečar
Sopotnik

Objav: 5


« Odgovor #6 : 09.07.2012, 16:52 »

No - zdaj se da prihraniti tudi na OMV v Sloveniji!  thumbs
Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #7 : 19.10.2013, 02:28 »

Eno vprašanje, ki me res zanima....

Koliko se lahko privarčuje na gorivu (če se sploh) med vožnjo, če se voziš 85 ali 90km/h???

Časovno izgubiš kar precej, precej...to je na koncu mesca lahko kakšna fura manj...je pa spet minus

Kako je s tem? Kaj pravite vi na to?
Prijavljen

s1600
Voznik

Objav: 378



« Odgovor #8 : 19.10.2013, 16:06 »

Odgovor samo na vprašanje o porabi:
med hitrostima 85 km/h in 90 km/h je razlika v porabi predvsem zaradi zračnega upora, in ne zaradi obratov motorja... kot lahko ugotoviš se obrati sicer dvignejo, vendar ne bistveno. Torej upor zraka (F):
Odvisen je od:
- gostote zraka (RO),
- čelne površine tovornjaka (S),
- količnika zračnega upora tovornjaka (C),
- hitrosti, s katero se gibljemo (V).
enačba se glasi: F=(RO*S*C*V^2)/2.
Vidiš lahko da sila s povečevanjem hitrosti ne narašča sorazmerno, ampak ima kvadratno funkcijo. Torej se istemu tovornjaku pri povečanju hitrosti iz 85 km/h na 90 km/h, sila zračnega upora poveča za malo več kot 12 %. Vstavi podatke za svoj tovornjak pa boš videl pri čem si. :)
« Zadnja sprememba: 20.10.2013, 13:47 Simon Z. » Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #9 : 20.10.2013, 12:05 »

To je res, samo časovno pa tudi izgubiš nekaj. Jaz,če recimo imam čas (kar se zgodi mogoče 2x na leto  grin) se tudi peljem lepo na easy 85, kot penzionist. Taka lepa furica je bila nazadnje, ko sem šel v soboto dalje na vikend v češko, lepo na easy! To je bil užitek, ne pa tisto, ko si tempiran na vsako sekundo in ko ti vsaka minutka šteje!
Prijavljen

Boštjan
Poznavalec
*
Objav: 903


Think chocolate!


« Odgovor #10 : 20.10.2013, 12:55 »

To je res, samo časovno pa tudi izgubiš nekaj.

Koliko pa misliš da izgubiš? Po tvoji oceni.  wink
Prijavljen

V življenju največ tvegamo, če ne tvegamo.
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #11 : 20.10.2013, 14:15 »

Nevem? Je pa sigurno razlika...
S sodelavcem sva štartala skupaj od 24 ton+ jaz pa samo 3 tone. Oba sva se pelajala na polno. Jaz sem po 4:06 vožnje parkiral in ga čakal 15 min. On je prišel do mene z 4:21 vožnje!
Jaz bi rekel, da je ene dobre pol ure razlike, v 9 urah vožnje, oz. ene 50-60km
Prijavljen

s1600
Voznik

Objav: 378



« Odgovor #12 : 20.10.2013, 15:59 »

Jaz nebi rekel da je toliko. Razlika med tvojim primerom in primerom ko samo zmanjšaš hitrost je velika. V primeru ko zmanjšaš iz 90 km/h na 85 km/h tem se ti v hrib še zmeraj pelješ enako, no, mogoče kakšen kilometer na uro manj, ker imaš manjšo hitrost s katero se zapelješ na klanec. V primeru ki si ga dal ti, pa je moral v hrib veliko počasneje kot ti, v dolino se je moral bolj šparat... uglavnem nista enaka primera.
Jaz bi rekel da se v devetih urah vožnje pozna kakšnih 10-15 km.
Prijavljen
Gorazd Jelen
Sopotnik

Objav: 158


King of the road


« Odgovor #13 : 30.10.2013, 01:10 »

Naj še jaz dodam svoje mnenje. Definitivno zgubiš več časa kot 10 do 15 min. Že samo če imaš lahko robo in se lahko pelješ na polno je razlike vsaj 40 do 45min. V primeru pa da imaš tonažo, pa ti tistih 5km več v breg tudi nekaj doda oz, ti je treba kasneje prestavit. V končni fazi, pa je vse odvisno kam voziš oz. katero relacijo. Jaz osebno vozim na relaciji SLO-E kjer ni dosti omejitev prehitevanja, je pa dolga relacija, kar pomeni da se vsaka minuta šteje, kajti 90h se hitro nabere. Če pa voziš na krajše relacije, kjer te ne lovijo toliko ure se vrjetno splača zmanjšat hitrost. Vsaj nam se to ne splača, smo že računali to in prihranek v nafti ne pokrije izgubo časa (manjša produktivnost).
Prijavljen

The road never ends...
Boštjan
Poznavalec
*
Objav: 903


Think chocolate!


« Odgovor #14 : 30.10.2013, 19:02 »

Naj še jaz dodam svoje mnenje. Definitivno zgubiš več časa kot 10 do 15 min. Že samo če imaš lahko robo in se lahko pelješ na polno je razlike vsaj 40 do 45min. V primeru pa da imaš tonažo, pa ti tistih 5km več v breg tudi nekaj doda oz, ti je treba kasneje prestavit. V končni fazi, pa je vse odvisno kam voziš oz. katero relacijo. Jaz osebno vozim na relaciji SLO-E kjer ni dosti omejitev prehitevanja, je pa dolga relacija, kar pomeni da se vsaka minuta šteje, kajti 90h se hitro nabere. Če pa voziš na krajše relacije, kjer te ne lovijo toliko ure se vrjetno splača zmanjšat hitrost. Vsaj nam se to ne splača, smo že računali to in prihranek v nafti ne pokrije izgubo časa (manjša produktivnost).

Izgubo časa ste računali, ali dejansko preverili na celi poti s štoparico?
Prijavljen

V življenju največ tvegamo, če ne tvegamo.
s1600
Voznik

Objav: 378



« Odgovor #15 : 30.10.2013, 20:32 »

Me prav zanima vaš način računanja ;)
Prijavljen
Gorazd Jelen
Sopotnik

Objav: 158


King of the road


« Odgovor #16 : 30.10.2013, 22:33 »

¸Ni bilo to sedaj strokovno računanje na nevem kako zakoplicirani formuli, ampak čista simpel matematika. Z vožnjo 85kmh naredim samo 3ture na mesec, z 90 pa 3,5. Ena tura je med 4300 do 4500km. Sedaj pa si lahko sam zračunaš koliko nafte morač prišparati s 5km manj, da pokriješ pol ture na mesec ali potem gledaš na leto... Sedaj nevem kolikor ste vi naračunali, da je manjša poraba, ampak dan danes je tudi čas pomemben faktor, ki je tudi vreden denarja. Seveda govorim pa o relaciji, kjer ni na večinoma ceste prepoved prehitevanja. Če bi pa vozil krajše relacije, naprimer SLO-I, kjer te ne lovijo ure, pa bi situacija bila drugačna.
Prijavljen

The road never ends...
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #17 : 31.10.2013, 09:02 »

Včeraj s sodelavcem štartava skupaj iz Šentilja. On ima avto blokiran na 85. Oba sva šla na polno priti Dunaju. Po 100 prevoženih kilometrov sem imel že 6 km prednosti!
Prijavljen

BOŠTJAN

Objav: 1


« Odgovor #18 : 06.03.2016, 20:27 »

Pozdravljeni

Sem novinec tukaj in nisem ravno prevoznik.
Zanima me koliko se pozna pri porabi pri vožnji v zaveterju.
Pa še to, ali so kakšne razlike v gorivu na različnih Slovenskih bencinskah (MOL, Petrol, OMW, ...), ali je to samo še en mit?

hvala, lp Boštjan
Prijavljen
ScaniaLower#
Strojnik
*
Objav: 201


Sexy Bagerist:)


WWW
« Odgovor #19 : 17.03.2016, 18:38 »

Tisto v zaveterju se ne splača ker lahko hitro komu v rit priletiš mellow
Za bencinske je pa najbolše da sam sprobaš,jaz sem in je rezultat sledeč....če se le da tankaj v avstiji prišparaš cente in kilometre nod
Prijavljen


Just Scania can give me the true love for all life and never leave me alone on lonely road...
Strani: [1]   Gor
Natisni
Pojdi na: