admin1
Gost
|
 |
« : 12.02.2007, 23:43 » |
|
Vse in še več o prikolicah...
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Koci
Sopotnik
Objav: 176
|
 |
« Odgovor #1 : 04.03.2007, 09:23 » |
|
Ali kdo mogoče ve , če še delajo prikolice znamke Kassbohrer.Mislim pa , da jih delajo v Avstriji.
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
LEON
Sopotnik
Objav: 221
|
 |
« Odgovor #2 : 04.03.2007, 10:07 » |
|
Mislim da še jih delajo nisem pa siguren da v Avstriji
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
s1600
|
 |
« Odgovor #3 : 04.03.2007, 16:54 » |
|
Mislim da še vendar pa so se preusmerili bolj na nadgradnje za prevoz vozil. 
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
|
s1600
|
 |
« Odgovor #5 : 04.03.2007, 17:53 » |
|
Je pa še ena stran kjer je isti proizvajalec pa teh izdelkov ni www.kaessbohrer.at
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Boštjan
Poznavalec

Objav: 903
Think chocolate!
|
 |
« Odgovor #6 : 12.03.2007, 00:22 » |
|
Obstajata dve firmi:
- Kasbohrer iz mesta Goch proizvaja silose, cisterne in klasične prikolice s ponjavo, - Kasbohrer TT iz mesta Eugendorf, pa je specializirano za nadgradnje za prevoz vozil.
|
|
|
Prijavljen
|
V življenju največ tvegamo, če ne tvegamo.
|
|
|
s1600
|
 |
« Odgovor #7 : 16.03.2007, 14:11 » |
|
Eden od teh dveh mislim da je sestavljal tudi Setre. Boštjan mogoče veš kateri, da ne bom živel v zmoti. 
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Boštjan
Poznavalec

Objav: 903
Think chocolate!
|
 |
« Odgovor #8 : 16.03.2007, 15:11 » |
|
Eden od teh dveh mislim da je sestavljal tudi Setre. Boštjan mogoče veš kateri, da ne bom živel v zmoti.
Oče Setre je nekako Otto Kässbohrer (če smatramo da je bila prva Setra model S8 od katerega tudi izhaja ime, 1951), drugače pa je bil ustanovitelj podjetja Karl leta 1893. Firma se je kasneje imenovala Kässbohrer Fahrzeugwerke, avtobusi pa so se prodajali pod blagovno znamko Kässbohrer-Setra. Prvo tovarno v Avstriji so zgradili šele leta 1968 (Salzburg). Leta 1994-1995 je podjetje (avtobusni del) kupil Mercedes, tako da sedaj Setra deluje pod okriljem EvoBusa. Vnuk ustanovitelja Heinrich je ostal lastniki le dela ki proizvaja nadgradnje ter prikolice, a maja leta 2002 je bil velik lastniški del podjetja ki proizvaja cisterne in silose prodan skupini Tirsan. Večina proizvodnje poteka v Tučiji, v mestu Goch se proizvodi več ali manj samo sestavljajo iz elementov, ki pridejo iz Turčije. Ne gre pozabit, da je Kässbohrer tudi eden najpomembnejših na področju teptalcev (ratrakov) za smučišča in specialnih gorskih vozil. Malo sem se razpisal, upam da ti je malo bolj jasna zgodivina podjetja.
|
|
« Zadnja sprememba: 16.03.2007, 19:03 Boštjan Paušer »
|
Prijavljen
|
V življenju največ tvegamo, če ne tvegamo.
|
|
|
s1600
|
 |
« Odgovor #9 : 16.03.2007, 15:25 » |
|
Hvala. Vidiš zaradi takih postov je forum odličen 
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
s1600
|
 |
« Odgovor #10 : 23.03.2007, 20:37 » |
|
Zanima me ali kdo ve kako deluje zavijanje osi pri prikolicah za izredne prevoze.Za odgovore se zahvaljujem v naprej. 
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Štopar
Voznik

Objav: 813
ŠTOPAR
|
 |
« Odgovor #11 : 30.03.2007, 17:49 » |
|
Kako zavijajo osi pri prikolicah? Čist enostavno.
Zadaj za kraljevim čepom,15-20 cm je en distančnik,ki se točno prilega zadnjemu delu sedla na vlečnem vozilu. Zadnji del sedla je v obliki črke V in prav tako konusno obliko ima tisti distančnik. Ko je to vse priklopljeno in se pelješ,normalno tudi zavijaš,ko se obrne vozilo potegne tisti distančnik v levo ali desno. In vse to je povezano prek hidraulike ali pneumatike na zadnje osovine pri prikolici. Novejše prikolice imajo že vse večina hidraulično krmiljenje.
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Matej R
Sopotnik

Objav: 297
|
 |
« Odgovor #12 : 30.03.2007, 19:19 » |
|
Še en princip prenosa je, in to na "zajlo" fi45. Ka pa samosledljive? Pri izrednih prevozih ne pridejo v poštev ali kako?
|
|
|
Prijavljen
|
Nikjer v svetem pismu ne piše, da plina ne smem pohodit do konca!
|
|
|
Štopar
Voznik

Objav: 813
ŠTOPAR
|
 |
« Odgovor #13 : 30.03.2007, 19:21 » |
|
Tisto varianto na jekleno vrv pa mislim,da je že prava redkost na naših cestah.
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Koci
Sopotnik
Objav: 176
|
 |
« Odgovor #14 : 24.04.2007, 11:29 » |
|
Imam eno vprašanje.Pri nas imamo namen menjati prikolico.Pa sem našel eno v Nemčiji, in prikolica ima dvižno srednjo os , pa me zanima kako je z to dvižno osjo ali to moraš na prikolici pritisniti gumb ali ga lahko spelješ do kabine , da potem v kabini pritisneš??
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Matej R
Sopotnik

Objav: 297
|
 |
« Odgovor #15 : 24.04.2007, 13:45 » |
|
Haha, pri večini je ročica, ki jo preklopiš in s tem sprožiš dvig. Da se pa narest da imaš ta gumb v kabini, ampak moraš dobit elektromagnetni ventil, pa napelat vodnike pa kak nosilec pa še kaj, samo zraven se je treba spravit. Pa če boč zadevo izpeljal, nam dokumentiraj.
|
|
|
Prijavljen
|
Nikjer v svetem pismu ne piše, da plina ne smem pohodit do konca!
|
|
|
Matej R
Sopotnik

Objav: 297
|
 |
« Odgovor #16 : 24.04.2007, 15:08 » |
|
Pred časom je nekdo spraševal o oseh ki ovinkajo in ker je tudi mene to zanimalo, sem kolega ki ima na prikolici takšno os prosil naj mi poslika. 1.zračni valj(ne vem ravno kako bi se mu drugače reklo) ki ob vzvratni vožnji zablokira ovinkanje 2.krmarna naprava 3.se iz druge strani 4.in še malo bolj obširno
|
|
|
Prijavljen
|
Nikjer v svetem pismu ne piše, da plina ne smem pohodit do konca!
|
|
|
Damjan Andrejek
Voznik - Študent
Objav: 64
Dado
|
 |
« Odgovor #17 : 27.04.2007, 13:44 » |
|
Vsekakor lahko v kabini narediš tipko, s katero dviguješ in spuščaš os. Jaz sem imel schwarzmüllerjevo prikolico, ki je do določene teže sama dvigovala os, drugače pa gumb v kabini!
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Vili Picelj
|
 |
« Odgovor #18 : 22.10.2007, 22:18 » |
|
Jaz bom kar tukaj vprašal upam samo, da nisem zgrešil teme  Torej zanima me, če ima kdor koli podatke za takšno prikolico za prevoz kontejnerjev. Sedaj iščem že dobre 2 ure in nism našel nič koristnega. Zanimajo me mere takšne prikolice. Prikolica je tri osna (tista na sliki, ki ima 2 osi je samo večja slika, ker večje ne najdem nikjer) Ker bi rad naredil takšno(3osi) prikolico v merilu 1:24 bi rabil mere. Na netu sem našel samo tiste ki se lahko podalšajo 40". Če ima kdo kakšne večje slike ali mere bi lepo prosil, če mi jih lahko pošle ali objavi v tej temi. Hvala za pomoč, Vili
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Boštjan
Poznavalec

Objav: 903
Think chocolate!
|
 |
« Odgovor #19 : 22.10.2007, 23:18 » |
|
Podatki za 3 osno 20":
A Outer lenght ca. mm 7 400 C Outer width ca. mm 2 540 G Wheel track ca. mm 2040/2100 H Axle base ca. mm 1 310 K Fifth wheel height ca. mm 1 150 I Loading plantform height ca. mm 1 380 M Distance: king pin - 1st axle ca. mm 3 240 Tyres 385/65 R 22,5 Total weight ca. kg 36 000 Weight ca. kg 4 050 Axle pressure ca. kg 3 x 8 000 Fifth wheel pressure ca. kg 12 000
|
|
« Zadnja sprememba: 22.10.2007, 23:20 Boštjan Paušer »
|
Prijavljen
|
V življenju največ tvegamo, če ne tvegamo.
|
|
|
Vili Picelj
|
 |
« Odgovor #20 : 22.10.2007, 23:58 » |
|
Torej to so podatki za dolgo raztegljivo prikolico takšno kot je prikazana na tej sliki ko so mere, ne?Za to ko sem jaz dal slike je pa dosti krajša. Za takšno ne dobim nikjer podatkov. Te tadolge sem našel. Vseeno pa hvala za pomoč. Upam, da imaš še kaj robe za mene Lp, Vili
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Boštjan
Poznavalec

Objav: 903
Think chocolate!
|
 |
« Odgovor #21 : 23.10.2007, 01:12 » |
|
Torej to so podatki za dolgo raztegljivo prikolico takšno kot je prikazana na tej sliki ko so mere, ne?Za to ko sem jaz dal slike je pa dosti krajša. Za takšno ne dobim nikjer podatkov. Te tadolge sem našel. Vseeno pa hvala za pomoč. Upam, da imaš še kaj robe za mene To je najkrajša 3 osna prikolica za 20" kontejnerje in NI raztegljiva.
|
|
|
Prijavljen
|
V življenju največ tvegamo, če ne tvegamo.
|
|
|
Sviz
|
 |
« Odgovor #22 : 23.10.2007, 10:00 » |
|
vili, da te ne slučajno moti druga tvoja slika, s silosom, tisto namreč ni 20" kontejner, pač pa 30"
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Vili Picelj
|
 |
« Odgovor #23 : 23.10.2007, 11:27 » |
|
Aahaaa to bo to Borut  Pol pa če ma kdo še podatke za to varjanto prikolice. Lp, Vili
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Sviz
|
 |
« Odgovor #24 : 23.10.2007, 18:29 » |
|
kar ti je dal boštjan, notranji twisti so za 20", zunanji pa za 30"
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Vili Picelj
|
 |
« Odgovor #25 : 23.10.2007, 23:27 » |
|
Aha ok najlepša hvala za pomoč  Lp, Vili
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Matej R
Sopotnik

Objav: 297
|
 |
« Odgovor #26 : 27.10.2007, 00:07 » |
|
Vili, iščeš mogoče to? Meni se zdi najbolj uporabna prikolica iz 1. slike, druge pa dodam zraven pač za primerjavo. Če na kakšni sliki kaj ne tima, prosim povej, ti lahko pošlem slike večje velikiosti, ter če bo sila pomagam razbrat.
Vse te slike so povzete in obdelane po zloženki BROSHUIS NewS June 2007 - Year 8.
|
|
« Zadnja sprememba: 27.10.2007, 00:14 Matej Robnik »
|
Prijavljen
|
Nikjer v svetem pismu ne piše, da plina ne smem pohodit do konca!
|
|
|
Vili Picelj
|
 |
« Odgovor #27 : 27.10.2007, 13:22 » |
|
Tooo Matej  Prva slika se mi zdi še najbolj primerna. Ja pa prosim, če mi pošleš večje slike na email: vili.picelj@siol.net Js sm pa kr na Schmitz cargobull pisal če mi podajo podatke za tisto sliko ko sm jo že prej objavi (rčeda 2 osna prikolica)  Lp, Vili
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Matej Ferencek
Voznik

Objav: 741
M_E_R_C_E_D_E_S
|
 |
« Odgovor #28 : 25.11.2007, 19:11 » |
|
Schmitzova kiperca, slikano včeraj na Tušovem parkirišču v Murski Soboti.
LP Matej
|
|
|
Prijavljen
|
Gasa le gasa, saj ravna je trasa!! Mercedes - Benz, Auf Achse
Pajo Legenda
|
|
|
Matej R
Sopotnik

Objav: 297
|
 |
« Odgovor #29 : 25.11.2007, 21:13 » |
|
Vili, a si ti morebiti dobil kakšen odgovor iz Schmitz cargobull? Če si, bi tudi mene zanimal odgovor, ker imamo dileme o tem ali bi eno prikolico dali predelati ali ne.
|
|
|
Prijavljen
|
Nikjer v svetem pismu ne piše, da plina ne smem pohodit do konca!
|
|
|
Vili Picelj
|
 |
« Odgovor #30 : 19.12.2007, 12:53 » |
|
Matej z veliko zamudo, ker sem imel težave z računalnikom, ti spročam, da nism prejel nobenega odgovora iz Schmitz cargobull  Lp, Vili
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
|
s1600
|
 |
« Odgovor #32 : 19.03.2008, 19:33 » |
|
za tole sem se vozil na njeni prvi furi  re specialno ko gre v oster ovinek
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Andreja
Sopotnica
Objav: 396
Scania&Volvo forever the best!!
|
 |
« Odgovor #33 : 31.08.2009, 07:44 » |
|
|
|
|
Prijavljen
|
Scania..It’s much more than a truck; it’s the face of your business, a reflection of your pride and a symbol of your style.
|
|
|
Denis Veljkovič
|
 |
« Odgovor #34 : 31.08.2009, 21:19 » |
|
O mater res je zanimiva !!! :) če se pa še to vozi kar je narisano pa še tolk boljše :)
Kod si pa dobila to sliko ?
|
|
|
Prijavljen
|
Velkić
|
|
|
Andreja
Sopotnica
Objav: 396
Scania&Volvo forever the best!!
|
 |
« Odgovor #35 : 03.09.2009, 18:21 » |
|
Kod si pa dobila to sliko ?
V spodnjem desnem kotu na sliki piše 
|
|
|
Prijavljen
|
Scania..It’s much more than a truck; it’s the face of your business, a reflection of your pride and a symbol of your style.
|
|
|
Denis Veljkovič
|
 |
« Odgovor #36 : 03.09.2009, 22:11 » |
|
Kod si pa dobila to sliko ?
V spodnjem desnem kotu na sliki piše  Sej res ! :) Sm se tok zagledu u tist "hainiken" da nism vidu druzga :)
|
|
|
Prijavljen
|
Velkić
|
|
|
Sviz
|
 |
« Odgovor #37 : 04.09.2009, 16:21 » |
|
dokler ga samo gledaš ni hudega........ ps pozdrav iz cannesa
|
|
|
Prijavljen
|
|
|
|
Denis Veljkovič
|
 |
« Odgovor #38 : 04.09.2009, 17:57 » |
|
dokler ga samo gledaš ni hudega........ ps pozdrav iz cannesa
Lepš ga je pit a :) Ti uživaj u F pa pošl kšno kartico  Lepo se mejte 
|
|
|
Prijavljen
|
Velkić
|
|
|
Denis Veljkovič
|
 |
« Odgovor #39 : 08.11.2009, 18:00 » |
|
A je ta prikolica malo višja od normalne, ali se samo meni zdi ? 
|
|
|
Prijavljen
|
Velkić
|
|
|
|