Dobrodošel, Gost. Prosimo, prijavite se ali se registrirajte.

Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in trajanjem prijave

 
Napredno iskanje

14581 Objav v 453 Temah- 941 Uporabnikov - Najnovejši uporabnik: Billywhola
Strani: [1]   Dol
Natisni
Avtor Tema: Hladilniki oz. frigoti  (Ogledov: 29030 )
0 Uporabnikov in 1 Gost pregleduje to temo.
Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« : 03.11.2007, 22:30 »

Odpiram temo o frigotih, da malo pokomentiramo kako so nadgradnje sploh zgrajene, kakšne so vaše izkušnje z določenimi proizvajalci, itd.
Zanima me če kdo ima kako shemo ali sliko ali pa opis kako je sploh zgrajena nadgradnja, da je tako trdna, tako dober izolator in recimo da zdrži različne pritiske kot je na primer viseče meso?
Pa tudi malce mogoče čudno vprašanje, na kakem principu lahko dizelski agregat ustvari toliko mrzlega zraka?


LP Matej
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Aljaž
Voznik
*
Objav: 269



« Odgovor #1 : 03.11.2007, 23:10 »

Mene pa zanima koliko nafte porabi agregat na frigotu recimo na en teden če bi nonstop hladil. In pa koliko je to odvisno od temperature na katero mora hladit. Zanima me še koliko imajo debelo izolacijo oz kako debele so stene pri frigotu.Se razlikujejo od modela do modela ?
Prijavljen
Simon
Voznik

Objav: 49


Poštar


« Odgovor #2 : 04.11.2007, 00:18 »

Poraba nafte? Zelo različno. Predstavljaj si, da poleti pri 30st. voziš sladoled, ki mora biti ohlajen na -20st.  rolleyes Agregat mora delovati non-stop. Seveda zunanja temperatura vpliva tudi na notranjo. Če mora biti notranja temperatura podobna zunanji, potem agregat zelo malo deluje in je poraba goriva skoraj nikakršna. Najbrž so Schmitz še vedno najboljši, zadnje čase se veliko proda Krone frigotov, so pač zelo cenovno ugodni. 
Pomembno je kako uspeva komora zadrževati temperaturo, kako jo razprši po vsem prostoru, kako učinkovita je funkcija "defrost", teža celotne prikolice je tudi zelo pomembna. Sami agregati pa so v veliki večini od dveh proizvajalcev, Carrierja ali Thermo Kinga. Bistvo frigota pa je v tem, da ohranja temperaturo robe.
 
Citat:
Pa tudi malce mogoče čudno vprašanje, na kakem principu lahko dizelski agregat ustvari toliko mrzlega zraka?
Nafta ali pa elektrika poganjata kompresorje.
Za viseče meso pač mora biti strop posebej ojačan, kar seveda tudi precej poveča skupno težo prikolice.
Prijavljen
Aljaž
Voznik
*
Objav: 269



« Odgovor #3 : 04.11.2007, 12:06 »

Kako pa je s tovorom ki "smrdi"?  Npr svinjske kože ali kaj podobnega... Je močan smrad? Kako potem pri takem smradu razkladaš/nakladaš ?

Ali se brnenje agregata močno sliši v kabino?

Oprostite za čudna vprašanja,radovednost pač  lol blush.

Prijavljen
Simon
Voznik

Objav: 49


Poštar


« Odgovor #4 : 04.11.2007, 19:01 »

Ropotanje se seveda sliši v kabino. Koliko, je odvisno od tega, kako "tih" je agregat. Novejši so, manj hrupa povzročajo, kakšni starejši so pa katastrofa. Dokler se ne navadiš, imaš lahko težave s spanjem.
Kje si pa te svinjske kože našel? Ja, enkrat so me z njimi naložili v Švici za Hrvaško. Voznik sam ne naklada ali razklada kož. Smrad ni kakšen poseben problem. Bolj so problem voda, kri in druge tekočine, ki se odcejajo od kož. Frigo znotraj na stenah in tleh obložijo s polivinilom in pred vrati nasujejo precej žaganja, vendar mora biti to dobro narejeno, saj drugače hitro kaj ven priteče, ko odpreš vrata. Se je že dogajalo, da so sanitarni inšpektorji poslali kamion nazaj od koder je prišel. Ko se razloži, pa se seveda notranjost opere.
Prijavljen
Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #5 : 04.11.2007, 21:04 »

Kar se tiče samega transporta s hladilniki pa te stvari vem marsikaj, Toda vseeno me muči zgradba, malo bolj natančno.
Kar se tiče hrupa v kabini ob delovanju agregata: Oče imel na Mercedesu NG 2228 agregat od Sutraka, to ti je hrup samo si se navadil pa si vseeno spal.


LP Matej
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Scotty 73
Voznik
*
Objav: 680


Mercedes-Benz


WWW
« Odgovor #6 : 26.11.2007, 17:58 »

Kar se tiče hrupa ni ravno prijetno ko greš spat, ker ti točno pri glavi vse skupaj brni in vibrira. No vsako stvar se da navadit in pomojem, da se da tudi tole. Zadnjič sem videl novo nadgradnjo od KRKE iz novega mesta in morem priznati, da je njihova Schmitzka od očetove Kovinarske iz Vrhnike kot DAN in noč. Boljše izolacije boljši poden...

Par fotografij krkine nadgradnje wink
1.slika->cela kompozicija (Actros LH 2551 V8 prikolica Schmitz cargobull nadgradnja schmitz cargobull hladilno-grelni agregati Thermo King)
2.slika->agregat na prikolici
3.slika->agregat na vozilu
4.slika->komande za agregat, ki je nameščen na vozilu
5.slika->prikolica znotraj

Lp!


* IMG_0260.jpg (91.01 KB, 640x480 - ogledov 1053 .)

* kkrka (13).jpg (71.98 KB, 640x480 - ogledov 839 .)

* kkrka (27).jpg (45.28 KB, 640x480 - ogledov 736 .)

* IMG_krka 2551 (2).jpg (97.65 KB, 640x480 - ogledov 810 .)

* kkrka (19).jpg (93.38 KB, 640x480 - ogledov 811 .)
Prijavljen

ANTENNE bayern
Actros ---> The road goes on forever, and the party never ends...
Aljaž
Voznik
*
Objav: 269



« Odgovor #7 : 05.03.2008, 00:55 »

Mene že od nekdaj zanima kaj pomenijo tiste zelene nalepke na hladilnikih. Gor na nalepki je črna črka recimo d ali pa a al pa kaj podobnega.
Prijavljen
Andreja
Sopotnica

Objav: 396


Scania&Volvo forever the best!!


« Odgovor #8 : 05.03.2008, 14:52 »

Mene že od nekdaj zanima kaj pomenijo tiste zelene nalepke na hladilnikih. Gor na nalepki je črna črka recimo d ali pa a al pa kaj podobnega.


To se predusem rabi za v Italiji...z temi nalepkami se lahko voziš tudi med nedeljami in prazniki. Črka D pomeni po italijansko Deperissabile pomeni pokvarljivo blago(sadje...),črka A pomeni Almentari pomeni živila. wink
Prijavljen

Scania..It’s much more than a truck; it’s the face of your business, a reflection of your pride and a symbol of your style.
Denis Veljkovič
Sopotnik

Objav: 1202



« Odgovor #9 : 05.03.2008, 20:57 »

Schmitz Cargobull


* avto-frigo.jpg (83.47 KB, 640x480 - ogledov 830 .)
Prijavljen

Velkić
Scotty 73
Voznik
*
Objav: 680


Mercedes-Benz


WWW
« Odgovor #10 : 14.09.2008, 11:13 »

Nova generacija agregatov Thermo King SLX

Zaenkrat samo fotka ampak, ko bom vedel kaj več bom napisal.

Lp!


* home_products.jpg (29.25 KB, 635x269 - ogledov 668 .)
Prijavljen

ANTENNE bayern
Actros ---> The road goes on forever, and the party never ends...
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #11 : 25.11.2008, 21:29 »

Evo novi tip agregata Termo King, slikano v Mariboru


* 038.JPG (67.68 KB, 640x480 - ogledov 758 .)
Prijavljen

Scotty 73
Voznik
*
Objav: 680


Mercedes-Benz


WWW
« Odgovor #12 : 04.01.2009, 12:53 »

V ponedeljek grem poslikat novega Actrosa 2551 LH mp3 od Krke. Vozilo je prišlo direktno iz Nemčije z Schmitzovo frigo nadgradnjo...

Lp!
Prijavljen

ANTENNE bayern
Actros ---> The road goes on forever, and the party never ends...
Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #13 : 04.01.2009, 14:15 »

Še nisi nazaj??  lol Da vidimo.



LP Matej
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Sviz
Poznavalec

Objav: 578



« Odgovor #14 : 04.01.2009, 19:09 »

ima mogoče kdo skico z dimenzijami-merami za chereau frigo polprikolico, letnik okoli 1991 ,1992?
Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #15 : 04.01.2009, 20:56 »

Jaz imam doma prospekte od Chereau hladilnikov....morem pogledat, mogoče bi se našlo kaj!
Prijavljen

Denis Veljkovič
Sopotnik

Objav: 1202



« Odgovor #16 : 04.01.2009, 21:23 »

ima mogoče kdo skico z dimenzijami-merami za chereau frigo polprikolico, letnik okoli 1991 ,1992?

A boš začel kaj sestavljat ? ;)
Prijavljen

Velkić
Scotty 73
Voznik
*
Objav: 680


Mercedes-Benz


WWW
« Odgovor #17 : 05.01.2009, 17:33 »

V ponedeljek grem poslikat novega Actrosa 2551 LH mp3 od Krke. Vozilo je prišlo direktno iz Nemčije z Schmitzovo frigo nadgradnjo...

Lp!

Obljuba dela dolg....

Mercedes-Benz Actros 2551 V8 Megaspace
Nadgradnja je Schmitz-ova
Agregati: Thermo king -> TS-300e & UTS

Sledijo še slike ko bo vozilo polepljeno..

Lp!


* krka.jpg (83.34 KB, 640x480 - ogledov 760 .)

* KRKA I.jpg (79.12 KB, 640x480 - ogledov 633 .)

* KRKA II.jpg (74.39 KB, 480x640 - ogledov 619 .)

* KRKA III.jpg (85.45 KB, 640x480 - ogledov 661 .)

* KRKA IIII.jpg (91.18 KB, 640x480 - ogledov 620 .)
Prijavljen

ANTENNE bayern
Actros ---> The road goes on forever, and the party never ends...
Denis Veljkovič
Sopotnik

Objav: 1202



« Odgovor #18 : 05.01.2009, 17:52 »

Dino kako da ni pa spodaj zelene barve ? :) .. al ga bojo še spedenal kot je treba :D
Prijavljen

Velkić
Koci
Sopotnik

Objav: 176



WWW
« Odgovor #19 : 05.01.2009, 19:04 »

Saj ti piše da bo objavil slike ko bo vozilo polepljeno thumbs
Prijavljen
Scotty 73
Voznik
*
Objav: 680


Mercedes-Benz


WWW
« Odgovor #20 : 05.01.2009, 19:24 »

Dino kako da ni pa spodaj zelene barve ? :) .. al ga bojo še spedenal kot je treba :D

Do sedaj so bili vedno vsi beli v roku meseca so jih pa polepili in nazaj v Lj pripeljali... Ko smo že pri frigo tandemih lahko povem da se kmalu obeta tudi Gorenska kompozicija podjetja SIGR grin

Lp!
Prijavljen

ANTENNE bayern
Actros ---> The road goes on forever, and the party never ends...
Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #21 : 07.01.2009, 23:57 »

 wub wub blush thumbs



LP Matej
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Scotty 73
Voznik
*
Objav: 680


Mercedes-Benz


WWW
« Odgovor #22 : 09.01.2009, 20:02 »

Ko smo že pri frigo tandemih lahko povem da se kmalu obeta tudi Gorenska kompozicija podjetja SIGR grin

Lp!

Kot sem obljubil... Tole je ena izmed dveh tandem kompozici podjetja SIGR. Druga kompozicija bo bila ista samo z oranžno masko.

Na tovornjaku se mi posebej dopadejo BI-Xenon žarometi grin

Lp!


* sigr.jpg (91.72 KB, 640x480 - ogledov 734 .)
Prijavljen

ANTENNE bayern
Actros ---> The road goes on forever, and the party never ends...
Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #23 : 09.01.2009, 20:10 »

Sem ga videl danes, mislim da na Ravbarkomandi.



LP Matej
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #24 : 10.01.2009, 01:30 »

Kaj je to 460???

Prijavljen

Scotty 73
Voznik
*
Objav: 680


Mercedes-Benz


WWW
« Odgovor #25 : 10.01.2009, 18:33 »

Kaj je to 460???



480 grin
Prijavljen

ANTENNE bayern
Actros ---> The road goes on forever, and the party never ends...
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #26 : 04.01.2010, 18:00 »

Tako pa se moraš zajebavat, če je slab akumolator na agregatu sad shake

Saj sem pol naslednji dan zjutraj šel takoj na servis v Strasbourg in ga zamenjal- se ne splača reskirat.


* frigo 001.jpg (106.43 KB, 640x480 - ogledov 1147 .)

* frigo 003.jpg (128.45 KB, 640x480 - ogledov 1179 .)
Prijavljen

Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #27 : 04.01.2010, 18:08 »

To pa je redno spremljevalno delo vsakega voznika hladilnika - zlaganje palet iz boksa ven in preklad v komoro ali obratno!  nod puppyeyes

Saj..nič ni narobe,če se malo razmigamo grin grin

In druga slika prikazuje pravilen naklad tovora in zavarovanje z paletami. Tudi tukaj je potrebno kar nekaj fizičnega dela.
Keramika iz Hrvaške za Švico.


* frigo 051.jpg (126.69 KB, 640x480 - ogledov 1034 .)

* frigo 076.jpg (132.78 KB, 640x480 - ogledov 988 .)
Prijavljen

Andreja
Sopotnica

Objav: 396


Scania&Volvo forever the best!!


« Odgovor #28 : 16.01.2010, 16:47 »

A standardna nakladalna visina pri frigo nadgradnjah in polprikolicah je samo 260cm??
Prijavljen

Scania..It’s much more than a truck; it’s the face of your business, a reflection of your pride and a symbol of your style.
pirpiksna™
Voznik
*
Objav: 547



« Odgovor #29 : 16.01.2010, 18:42 »

In druga slika prikazuje pravilen naklad tovora in zavarovanje z paletami. Tudi tukaj je potrebno kar nekaj fizičnega dela.
Keramika iz Hrvaške za Švico.
A to je ta keramika, zaradi katere so te "štrafali"? lol


73

Prijavljen

73 de S54Y

Da si šofer, ne rabiš biti nor....



....pomaga pa!
Boštjan
Poznavalec
*
Objav: 903


Think chocolate!


« Odgovor #30 : 17.01.2010, 01:04 »

A standardna nakladalna visina pri frigo nadgradnjah in polprikolicah je samo 260cm??

Pri standardnih polprikolicah da, med vrati praviloma še kak centimeter manj.
Prijavljen

V življenju največ tvegamo, če ne tvegamo.
Aljaž
Voznik
*
Objav: 269



« Odgovor #31 : 30.05.2010, 16:23 »

Jaz sem pa ta teden malo vozil frigota. Mi je kr všeč delo :D.

Iz Italije za Nemčijo krompir, iz Nemčije za Zagreb pa 20 ton Kinder čokoladic :).
Je pa mi bilo zanimivo. V Spilimbergu sem naložil krompir,grem na vago po nakladu bruto teža 41,300 kg (polni tanki). Pridem v Nemčiji na razklad (1120km vstran od naklada se pravi sem porabil recimo nekje 380l nafte + nekaj frigo + nekaj malega je porabilo adblua,tankal vmes nisem nikjer) in na razkladu vaga kaže 41,400 :D. A je to kaj od vag odvisno ali Italijani lažejo :) ?

Slika je pa od razklada Kinder čokoladic v Zagrebu.


* 28052010526.jpg (67.77 KB, 640x480 - ogledov 659 .)
Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #32 : 30.05.2010, 16:44 »

Opa -opa.... pa kar nova Volva  thumbs wink

Dober si ti meni, zgleda, da si prišel v prvo ligo ;-)
Prijavljen

Aljaž
Voznik
*
Objav: 269



« Odgovor #33 : 30.05.2010, 17:03 »

Nova volva ja in to celo marec 2010 letnik pa 460 EEV. Ehehe ampak ni moj (ta ki ga vozi je mel dopust). Ampak ma ADR opremo in se mi sploh ne dopade ta oprema. Vse se izklopi ko ključa ni v ključavnici. Hladilnik,transics,... vse se izklopi po določenem času :(. Pol ma pa daljinsko zaklepanje ki itak ne koristi kaj dosti ker ga ne moreš nikol odklenit na pilota zato ker ni štroma :S...
Prijavljen
MaRkY v8
Mehanik
*
Objav: 231

MaRkY V8


« Odgovor #34 : 31.05.2010, 00:52 »

Nova volva ja in to celo marec 2010 letnik pa 460 EEV. Ehehe ampak ni moj (ta ki ga vozi je mel dopust). Ampak ma ADR opremo in se mi sploh ne dopade ta oprema. Vse se izklopi ko ključa ni v ključavnici. Hladilnik,transics,... vse se izklopi po določenem času :(. Pol ma pa daljinsko zaklepanje ki itak ne koristi kaj dosti ker ga ne moreš nikol odklenit na pilota zato ker ni štroma :S...

to je od vladota če se ne motim??
Prijavljen

THE KING IS BACK 
Čebul'ca
Poznavalec
*
Objav: 175



« Odgovor #35 : 31.05.2010, 08:29 »

Jaz sem pa ta teden malo vozil frigota. Mi je kr všeč delo :D.

Iz Italije za Nemčijo krompir, iz Nemčije za Zagreb pa 20 ton Kinder čokoladic :).
Je pa mi bilo zanimivo. V Spilimbergu sem naložil krompir,grem na vago po nakladu bruto teža 41,300 kg (polni tanki). Pridem v Nemčiji na razklad (1120km vstran od naklada se pravi sem porabil recimo nekje 380l nafte + nekaj frigo + nekaj malega je porabilo adblua,tankal vmes nisem nikjer) in na razkladu vaga kaže 41,400 :D. A je to kaj od vag odvisno ali Italijani lažejo :) ?

Slika je pa od razklada Kinder čokoladic v Zagrebu.

Aljaž, kakšne mate vi omejitve skupne mase?  grin
Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #36 : 01.06.2010, 16:54 »

Do 100 ton skupne brez problema.... saj vozijo izredne tudi ;-)

 grin grin smile

To še ni nič, to je vse v normali wink
Prijavljen

Aljaž
Voznik
*
Objav: 269



« Odgovor #37 : 04.06.2010, 19:04 »

to je od vladota če se ne motim??

Ja toti je od Vladota.

@Čebulca

Sicer ne vozim frigota redno, ampak kolko slišim od drugih voznikov frigotov je skupna masa kar velikokrat problem :D. Pač vse firme hočejo naložit isto robe ko pa v cerado  lol.
Prijavljen
Andreja
Sopotnica

Objav: 396


Scania&Volvo forever the best!!


« Odgovor #38 : 20.06.2010, 09:25 »

Novost pri Krone cool
http://nutzfahrzeuge.krone.de/nfz_images/pdf/pi/en/coolcarrier_en.pdf

Prijavljen

Scania..It’s much more than a truck; it’s the face of your business, a reflection of your pride and a symbol of your style.
Strani: [1]   Gor
Natisni
Pojdi na: