Dobrodošel, Gost. Prosimo, prijavite se ali se registrirajte.

Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in trajanjem prijave

 
Napredno iskanje

14574 Objav v 446 Temah- 941 Uporabnikov - Najnovejši uporabnik: Billywhola
Strani: [1]   Dol
Natisni
Avtor Tema: Transport po železnici  (Ogledov: 4100 )
0 Uporabnikov in 1 Gost pregleduje to temo.
Aleksander Motnikar
Gost
« : 03.11.2007, 19:39 »

Že nekaj časa opažam, da na našem forumu ni teme, ki bi bila namenjena tudi drugim transportnim panogam kot le prevozu tovora po cestah.
Napišite kaj več o tej panogi transporta.
Če moderatorjem tema ni všeč jo lahko prestavi ali pa izbriše.
Prijavljen
pirpiksna™
Voznik
*
Objav: 547



« Odgovor #1 : 03.11.2007, 20:57 »

Bi znala bit kar zanimiva tema... A to imaš v mislih železniški transport tovornjakov, ali nasploh vlakovni prevoz (beri: našo vrlo konkurenco.press) lol lol

Sam vem iz prve roke, da naprimer imajo "ure" približno enako kot mi, kamionđije, le z to razliko, da po slovenskih progah vozi državna firma, torej so strojevodje zaščiteni kot kočevski medvedje-pa še policajev ni za vsakim ovinkom. Je pa tudi res, da teorija je eno, praksa, pa pač praksa (kot pri nas), tako da zaradi, takih in drugačnih zapletov, okvar (ki niso redke), zamud, premikov,itd, velikokrat pride do zelo raztegnjenega delovnika, ure kar letijo (mislim da dnevno lahko vozijo mak 10 ur z vsaj 1 enourno pavzo vmes)- in nikomur ništa, dokler ne spoka in takrat ga pač nekdo naj*** Sicer pri potniškem prometu so bolj previdni, dočem pa pri tovornem, pa kar po domače...

Plače: kot je bilo pred letom govora z enim znancem, so cca 1500-2000E pač odvisno od vrste dela (strojevodje mislim), ali je to potniški, ekspres, tovorni, ali pa le premiki...


73

Samo ko pa amerikanka iz 250rpm, povzdigne glas na 350rpm, ter požene 3000V z nekaj 100 amperi toka naravnost v elektromotorje na pogonskih oseh, da od sile zaječajo zavore, ter se 100 tonska lokomotiva zatrese kot bi bil sodni dan, ter počasi-zelo počasi spelje, da se hrup V16 motorja z porabo nekaj sto litrov na uro sliši kilometre in kilometre daleč, no takrat pa še tako glasni čokafiriki osupli obmolknejo....  lol lol lol lol
Prijavljen

73 de S54Y

Da si šofer, ne rabiš biti nor....



....pomaga pa!
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #2 : 03.11.2007, 22:26 »

V tem pa se popolnoma strinjam s tabo, piksna... Kar se glede dizelskih motorjev tiče pri lokomotivah (vsaj slovenskih) vsaka jim čast!!  Bolj božanskega glasa motorja še v življenju nisem slišal!

To je prava simfonija za moja ušesa! 

Prijavljen

Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #3 : 03.11.2007, 22:35 »

To se tudi jaz strinjam, toda ko sem stal ob prehodu in je mimo šel vlak, tiste vibracije, ko 2000 konjev moči tovornega vlaka pospeši fuuu..,  thumbs cool Sem pa skoraj oglušel, ko je ravno šel preko ceste in zahupal, jaz pa 3m stran od njega mi je še celi dan cvililo in šumelo v ušesih.  lol


LP Matej
P.S: Ko sem se vpisal v srednjo šolo, sem v glavi še premleval kaj hočem postati ali šofer ali strojevodja. Pa mi marsikdo reče, da sem nor in da naj bi raje šel vozit vlak kot pa tovornjak toda jaz...
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Aleksander Motnikar
Gost
« Odgovor #4 : 04.11.2007, 14:58 »

Ko omenjate kako je nekaterim všeč zvok mogočnih lokomotiv  tukaj je Kennedy 661-164 kateri ima zvok,da se meni vse dlake pokonci postavijo wink cool
Še nekaj tehničnih podatkov o tej lokomotivi:

Serija:  SŽ-661-100   
Proizvajalec/Država:  General Motors - ZDA   
Leto:  1961(1973)   
Razporeditev osi:  C'o C'o   
Moč D.M.:  1435 kW   
Nap. gl. generatorja:  600 V   
Količina goriva:  6056 l   
Max hitrost:  124 km/h   
Masa:  108 t   
Dolžina:  185000 mm
Širina:  2819 mm
Višina:  3960 mm   
Premer koles:  1016 mm   
Zasedba:  Dvojna
Namen:  Težji tovorni vlaki


* Kennedy 661-164.jpg (27.67 KB, 400x300 - ogledov 396 .)
Prijavljen
Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #5 : 04.11.2007, 15:10 »

Ja takih je polno pri nas. Glas pa tak, S.A.M kot si rekel da se ti dlake pokonci postavijo. Če boš imel možnost poskusi posneti zvok.


LP Matej
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Aleksander Motnikar
Gost
« Odgovor #6 : 04.11.2007, 21:25 »

No Matej nekaj se je našlo na netu zvok in vožnja mimo 661 oz. Kennedy wink

http://www.youtube.com/watch?v=EWmeTtnB6QE&NR=1

pa še speljevanje

http://www.youtube.com/watch?v=8jWxpjReCC4
« Zadnja sprememba: 04.11.2007, 21:32 Aleksander Motnikar » Prijavljen
Majstor
Strojnik

Objav: 70



« Odgovor #7 : 04.11.2007, 22:09 »

Enkrat sem bil v delavnicah od SŽ na zaloški v Fužinah in imel priliko videt tako zver v fazi obnove, me je kar prijelo da bi ostal tam par uric in si jo dobro dobro ogledal, ravno tako je bila tam tudi ena španka in pa 2 brižitki, ( se mi zdi), uglavnem paša za oči.

lp
Prijavljen

Kdor spi zlo ne misli, kdor je buden naj gre spat
Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #8 : 04.11.2007, 22:31 »

Kaj si njim gume pumpala ali pa kurila?  lol lol



LP Matej
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
CB - SAŠO
Sopotnik

Objav: 157



« Odgovor #9 : 07.02.2008, 17:35 »

Naklad kontejnerjev na železniške vagone wink thumbs


* vagoni.JPG (33.18 KB, 640x480 - ogledov 382 .)
Prijavljen

Einmal Trucker, immer Trucker.
Strani: [1]   Gor
Natisni
Pojdi na: