Dobrodošel, Gost. Prosimo, prijavite se ali se registrirajte.

Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in trajanjem prijave

 
Napredno iskanje

14574 Objav v 446 Temah- 941 Uporabnikov - Najnovejši uporabnik: Billywhola
Strani: [1]   Dol
Natisni
Avtor Tema: Dober-slab šofer  (Ogledov: 5530 )
0 Uporabnikov in 1 Gost pregleduje to temo.
pirpiksna™
Voznik
*
Objav: 547



« : 03.06.2007, 01:37 »

No ravno pred nekaj minutami, ko sem se privlekel iz Nemčije, nastane med mano in mojim starim, ki je v šoferskih vodah že stari maček, maturant še stare šole, dober samo še za v penzijo (moje osebno mnenje), težka debata. No vzrok pričkanja ni pomemben, pravtako, tudi ne potek. Recimo samo da se je debata, dokaj hitro, ter glasno končala... angry

Torej debata je tekla o dobrih, ter slabih šoferjih. Moje mnenje je da ni važen način, na kakšnega držiš oz. "motaš" volan. Niti ni važno, kako glasno, ter kakšno zvrst glasbe poslušaš. Pravtako ne, kako hitro se nosiš skozi ovinke ne. Moje osebno, in mislim da ne samo moje mnenje je, da smo ali so dandanes dobri šoferji samo tisti šoferji, ki točno pridejo na naklad/razklad, pridelajo čimmanj stroškov (poraba goriva, tu pa tam kakšna praska), ter se čimmanj pritožujejo nad ubijalskim delovnikom, ter nizko plačo. Ter na koncu morda še pridelajo kakšen čudež ali dva, ko odpravljajo napake nesposobnih despodentov. Pri vsem tem pa je povsem vseeno ali volan "motaš" z levo ali desno roko, ter ali je to moška ali ženska roka.

Mislim, da je čas Špedtrans & Co. že zdavnaj potekel, šoferji pa nismo več gospodje v svetlo modrih srajcah, pri katerih je včasih bilo še važno v kakšnem stilu je iztopil iz kamiona, temveč samo še navadna delovna sila. Ja globalizacija je zadela oz. povozila tudi nas, nas šoferje.

Kakšno pa je vaše mnenje okoli tega?


73

PS: Moderatorje bi prosil za ureditev vsebine oz naslova, če menijo, da je to potrebno (pač po 10h vožnje je tudi moja glava že malce zmedena)
« Zadnja sprememba: 03.06.2007, 01:58 Andrej Šega » Prijavljen

73 de S54Y

Da si šofer, ne rabiš biti nor....



....pomaga pa!
Iztok Jeza
Gost
« Odgovor #1 : 03.06.2007, 14:53 »

Predvsem kulturno, dostojno in tolerantno (do drugih) obnašanje na cesti te naredi dobrega šoferja wink
Ne glede na to, s kakšnim prevoznim sredstvom se znajdeš na cesti...
Kar se pa tiče našega poklica, pa nekaj k temu še doda profesionalnost - beri točnost, resnost...

Ni to nobena visoka znanost... wink

Aja - kakšni pa so očetovi argumenti, ki naredijo šoferja za "dobrega"?
Prijavljen
pirpiksna™
Voznik
*
Objav: 547



« Odgovor #2 : 03.06.2007, 17:45 »

No recimo, da je moj način vožnje podoben, kot da bi ležal v ležalniku, leva roka na prečki volana, desna pa drži "šalthebl" pod "kuglo", tako da je roka naslonjena na konzolo z ročno zavoro, ter el. pomikom ogledal (ja včasih se mi zaradi te poze razštelajo ogledala, ko se na stikala naslonim), vsa poza pa deluje nakako tako, kot da bi gledal pijanca za šankom... In očitno mu to gre zelo v nos.
Sicer pa ni važno kako motam volan, važno je, da pridem točno, dostavim pravo robo, ter tu pa tam podkupim kakšnega viličarista (enega bosanca imam že podkupljenega; "kad vidi on moja kola, imam da parkiram direkt na rampu", trenutno pa imam v obdelavi še enega turka, ker dve uri pa pol se mi pa res ne da čakat na viličarja, ker potem res zamudim afterparty pauzo z Štoparjem na Voralpenkreuz-u.... wink lol ), plus vse tvoje našteto...


73

PS: Saj res, bit dober šofer res ni bit težko... pač v približku se držiš CPPja, tu pa tam koga spustiš skozi (odstopiš prednost, če vidiš da je fraj z tvoje strani), tu pa tam nakažeš, da je fraj za prehitevat (regionalke), pa če je kdo v težavah, ter rabi pomoč, pač ustaviš, pa četudi na odstavnem sredi avtoceste, ter mu poskušaš pomagat, če veš in znaš, kot jaz zadnjič enemu Romunu (ga zamenjal za Alana), gor na Subnu, ko mu je crknila pumpa (za pretok goriva med dvema rezervarjema na MBju), pa je imel en tank poln, enega pa praznega, avto pa crkno, ker je vleko z praznega ven, pa ni mogo pretočit goriva, saj ni imel cevi. Je pa ustavljal eno uro druge šoferje, pa misliš da je kdo ustavil? Samo jaz, pa še te sem mu pretočil z mojo pumpo toliko goriva, da bi ga imel še za čez celo Avstrijo dovolj.


73
Prijavljen

73 de S54Y

Da si šofer, ne rabiš biti nor....



....pomaga pa!
admin1
Gost
« Odgovor #3 : 14.07.2007, 18:43 »

No ravno pred nekaj minutami, ko sem se privlekel iz Nemčije, nastane med mano in mojim starim, ki je v šoferskih vodah že stari maček, maturant še stare šole, dober samo še za v penzijo (moje osebno mnenje), težka debata. No vzrok pričkanja ni pomemben, pravtako, tudi ne potek. Recimo samo da se je debata, dokaj hitro, ter glasno končala... angry

Torej debata je tekla o dobrih, ter slabih šoferjih. Moje mnenje je da ni važen način, na kakšnega držiš oz. "motaš" volan. Niti ni važno, kako glasno, ter kakšno zvrst glasbe poslušaš. Pravtako ne, kako hitro se nosiš skozi ovinke ne. Moje osebno, in mislim da ne samo moje mnenje je, da smo ali so dandanes dobri šoferji samo tisti šoferji, ki točno pridejo na naklad/razklad, pridelajo čimmanj stroškov (poraba goriva, tu pa tam kakšna praska), ter se čimmanj pritožujejo nad ubijalskim delovnikom, ter nizko plačo. Ter na koncu morda še pridelajo kakšen čudež ali dva, ko odpravljajo napake nesposobnih despodentov. Pri vsem tem pa je povsem vseeno ali volan "motaš" z levo ali desno roko, ter ali je to moška ali ženska roka.

Mislim, da je čas Špedtrans & Co. že zdavnaj potekel, šoferji pa nismo več gospodje v svetlo modrih srajcah, pri katerih je včasih bilo še važno v kakšnem stilu je iztopil iz kamiona, temveč samo še navadna delovna sila. Ja globalizacija je zadela oz. povozila tudi nas, nas šoferje.

Z odobeljenim v tvojem postu se ABSOLUTNO ne strinjam. Kot že nešteto krat rečeno, ima vsak poklic svoje pluse in minuse. Jaz pa pravim, da je vsem in to brez izjeme skupno to, da se vsepovsod da neznansko uživati ob delu, da tudi dobro zaslužit in pri tem še izgledat v stilu. Treba je samo vedeti za kaj se dela. Je nekdo šofer zato, da bo nekaj zaslužil al je šofer zato, da bo igral sindikalista in izsiljeval na vsakem koraku. Priznam pa, da nastane problem takrat, ko šef ne vidi tvojega vložka, tvoje vestnosti, tvoje profesionalnosti,... Ampak povpraševanje po šoferjih je veliko in obstaja veliko drugih podjetij, ki pa je spet vsaka sleherna zamenljiva. Se mi res zdi, da se da s šoferijo lepo zaslužiti, ob tem marsikaj seveda požrtvovati in si jasno v glavi popredalčkati ali sem šofer, ki bom v prvi vrsti mojemu šefu delal maximalno korist (ker boljše bo šlo mojemu šefu, bolj zagotovljen je moj zaslužek), zahteval za svoj vložek primerno in pošteno plačilo in druge ugodnosti (kakšne koli že bile), ali pa bom na vsak način forsiral in izsiljeval, da bom lahko vsako (drugo) noč doma pokal ženo/punco po riti in vikende prekrokal s pijanimi kolegi in zato še zahteval mastno plačilo, okoli pa govoril kakšen skopuh je moj šef, ker mi ne da večje plače. In tu je zame razlika dober-slab šofer. Torej ali ima nekdo jasno razčiščene pojme, kakšno delo dela, zakaj, za koga,...
Moja filozofija, ki do sedaj pali. Zase lahko rečem, da imam čudovite odnose s šefom, ki je do sedaj izključno profesionalen in če me kaj pri njem moti (bo motilo, ker me do sedaj še nič ni) mu (bom) to povem na štiri oči in tako, da me jasno kristalno razume zakaj sem to temo načel.
Če se sporazum reši super, če pa se problematika vleče dalj časa pa se pač odločim, da je čas da grem; kajti tudi kot prej številna podjetja sem tudi jaz zamenljiv in sploh nobene ovire ni, da odidem od obstoječega prevozništva. On ne bo propadel zaradi mojega odhoda, jaz pa tui ne. Toliko o, Andrej, ubijalskem urniku, slabih plačah, neznosnih pogojih, tiranskih šefih...

Stvar je zame kristalno jasna. Kot že rečeno, problem nastane takrat, ko obe strani nista na isti valovni dolžini. Pa to absolutno ne velja samo za šoferijo.

LP
Čokaman
« Zadnja sprememba: 14.07.2007, 18:44 Luka Čavničar » Prijavljen
Jože Štirn
Gost
« Odgovor #4 : 20.07.2007, 17:28 »

Hmmm,"relativen" pojem :
Citat:
Dober-slab šofer
...

Danes sem "spustil" na Zaloški os. avto pred solo kamionom,ki je zavijal levo-v stransko cesto-pred mano...Voznik tega kamiona se mi je CELO zahvalil  cool thumbs thumbs thumbs
In se sploh nisem kaj dosti "zamudil"...rahlo na zavoro-blic("blend")...-> "IZVOLIte"  lol wink

Všeč mi je bila ta njegova izkazana "gesta"-pozdrav z roko  nod thumbs REDKO VIDENA...

... tudi sam se zahvalim kakemu(ZELO redkemu confused) "dobrotniku",ki mi "prihrani" zaviranje,čakanje...

VOZIMO PAMETNO-STRPNO nod wink

..vsi bomo slejkoprej prispeli na CILJ-KONČNO POSTAJO  nod nod nod

P.S.

Kljub temu,da sem precej "hiter",znam (in sem) biti tudi "fer"(dober voznik?)...vsaj mislim ???

P.P.S.

To sicer ni bila moja edina "fer" poteza danes,je pa "izstopajoča"...se jih nabere 4,5,6 v 8ih urah...katerih pa se "amaterji" sploh ne zavedajo  puppyeyes confused sad shake

Itak "trola" lahko "bremza"...itd.  dry dry dry
« Zadnja sprememba: 20.07.2007, 19:47 Jože Štirn » Prijavljen
Iztok Jeza
Gost
« Odgovor #5 : 21.07.2007, 09:32 »

Voznik tega kamiona se mi je CELO zahvalil 

Mislim da tovrstna gesta s strani profesinalnega voznika ni nič nenavadnega, vsaj po mojih izkušnjah ne. Za takšne drobne pozornosti s(m)o kar dovzetni, opazimo dobro namero in se za to tudi primerno zahvalimo wink

Seveda pa, kot povsod, obstajajo tudi tukaj izjeme (ki potrjujejo pravilo)...
Prijavljen
Robert Berložnik
Voznik

Objav: 15



« Odgovor #6 : 22.07.2007, 15:31 »

Zdravo Luka, jz bi samo komentiru tvojo pripoved o dobrem šoferju.Jz hvala bogu imam delodajalca takšnega da je mož beseda, kar se zmeniva to drži- Ampak ko si rekel podjetij je veliko za najti službo to je res, ampak tam delaš za 1500 evrov 16.000 km, včasih vikend od zunaj, tahografi ne štimajo, to zame ni nobena plača, premalo je sindikalistov, zato pa je tako, tudi ti boš enkrat star, si boš želel biti več doma, verjemi, vsi stroški življenja gredo gor, plače voznikiov pa stagnirajo. Ne mislim te žalit, če imaš ti bolje urejeno, kot sem jz prej pisal za mnogo voznikov,vsaka čast. Meni se zdi, da takšni vozniki, ki delajo za takšen denar niso profesionalni vozniki, nimajo popredalčkano, a na žalost jih je veliko.Kvaliteta in profesionalnost pa stane, to pa z slovensko avtoprevozniško logiko ne gre skupaj, ker je preveč grabatorska.
Prijavljen
Sviz
Poznavalec

Objav: 578



« Odgovor #7 : 22.07.2007, 16:02 »

1500 eur za 16000 km? kdor dela za tako plačo ni drugega kot bedak ali idiot, po želji.Plača za take kilometre se suče okoli 2000 eur, 100 dol ali še raje gor......
Prijavljen
Robert Berložnik
Voznik

Objav: 15



« Odgovor #8 : 29.07.2007, 18:01 »

Pa tudi o 2000 eurov bi premislu, če bi tvegu in delu 16000,verjem da za tak denar delajo nekatere, čeprav ne priznajo in to je žalostno.Lp
Prijavljen
Matej Ferencek
Voznik
*
Objav: 741


M_E_R_C_E_D_E_S


« Odgovor #9 : 03.08.2007, 20:24 »

Luka absolutno imas prav, da kot sofer moras imeti v glavi postimano, da si sofer, da ce je potrebno ostanes dlje, kak vikend zunaj itd.
Ampak Andrej ima (na zalost) prav, da si v vse vecih podjetjih le se t.i. stevilka, navadna delovna sila. In vse veckrat se dogaja, da kot dober sofer vozis ogromno a konec meseca te pricaka kislo presenecenje, da je sef pozabil dodati nekaj stotakov k tvoji placi. Najdes ogromno razlicnih primerov (zelo dobra placa, normalna placa ponekod na zalost tudi manjsa).

Menim pa da je prav tako velika razlika med soferjem, ki je sel v ta posel z voljo do soferaja in seveda, da nekaj zasluzi in nekdo drug ki je slisal od nekoga, da je placa velika in seveda takoj sel zraven. Poznam le enega takega, a vem da se nonstop pritozuje nad placo (ki za 10 - 12 tisoc km mesecno ni slaba) in seveda da pritozevanja nad vsako furo ne omenjam.


LP Matej

P.S. Pardon zaradi sumnikov, sem pri sosedu ker mi moj racunanlnik nagaja.
Prijavljen

Gasa le gasa, saj ravna je trasa!!
Mercedes - Benz, Auf Achse

Pajo Legenda
Strani: [1]   Gor
Natisni
Pojdi na: