Dobrodošel, Gost. Prosimo, prijavite se ali se registrirajte.

Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in trajanjem prijave

 
Napredno iskanje

14575 Objav v 447 Temah- 941 Uporabnikov - Najnovejši uporabnik: Billywhola
tovornjak forumGlavne temeTransportOdnos šofer - uradna oseba
Strani: [1]   Dol
Natisni
Avtor Tema: Odnos šofer - uradna oseba  (Ogledov: 10676 )
0 Uporabnikov in 1 Gost pregleduje to temo.
admin1
Gost
« : 15.03.2007, 01:43 »

Temo odpiram zato, ker me zanima, kakšne so vaše izkušnje s policisti, cariniki, takšnimi in drugačnimi uradnimi osebami, ki jih srečujete pri svojem delu.

Bom kar sam začel z včerajšnjo izkušnjo. Na Hrvaško sem preko mejnega prehoda Gruškovje (Macelj) peljal rezano cvetje iz Nizozemske. Po mejnih obveznostih sem s čoko odjadral v Varaždin, kjer smo robo carinili. Cvetje razložim v Mariji Bistrici (romarski kraj), naložim embalažo in se podam nazaj proti Gruškovju. Pričaka me kolona. Končno pridem do Hrvaških organov, kjer jim razložim, da imam na prikolici prazne škatle za rože. Po klišejskih vprašanjih se po minutki ali dveh odpravim proti slovenski strani. Isto razložim najprej policistu (Na tovornjaku imam prazne škatle od rezanega cvetja). Odredi mi pregled tovornega prostora, odprem vrata, posveti z ročno svetilko in me pošlje na tehtnico. Le ta  pokaže nekaj čez 17t, saj sem bil tako rekoč prazen. Mu obrazložim kaj vozim, pokažem račun od emalaže, kjer jasno piše, da je cena naložene embalaže 0 EUR. Skodira mi izhodno kartico, ki mi omogoča odprtje rampe na izhodu. Postavim se še k tretji uradni osebi (najprej policist, potem carinik, nato še en carinik) in mu vročim izhodno kartico. Vpraša me kaj imam naloženo in mu seveda povem, da prazne škatle od rož. Tudi on odredi pregled. Povzpne se na tovorni prostor in mi naroči, da naj nekaj teh škatel premečem, da bo imel zagotovljen dostop do vseh škatel. To sem storil in pregled mine. Nakar mi pove, da naj se oglasim v pisarni, da mi bodo sknjižili to embalažo. Kaj bomo knjižili za božjo voljo, če pa na računo od embalaže lepo piše, da je cena 0 EUR?? Ker sem to mejo samostojno prečkal prvič, še potežim s par vprašanji in si prislužim negodovanje. OK - pridem do pisarne in tam me čaka carinik No. 2 (tisti, ki mi je vročil kodirno kartico). "Kaj je z vami?" In mu pomolim te papirje, ki jih je že videl in mu povem, da me je njegov kolega napotil sem, da moram to embalažo sknjižit. Pogleda nejevoljno in mi da skozi okence papirje in "prijazno" (v stilu kaj mi kradeš čas) doda:"VZEMITE IN PELJITE!" Kdo ima sedaj koga za norca? Ali pa je z mano kaj narobe?

Moja izkušnja z Gruškovjem torej je bila skrajno neugodna, osebje bolj kot ne neprijazno, ko je pa vprašanje naneslo na to, če imam kaj rož, pa so magično postali sladki (govorim o carinici, ki je prisustvovala končnemu pregledu). Enako lahko trdim za mejni prehod Središče ob Dravi, ki mi je praktično pred nosom. Za kakšno konkretno razlago kam kaj spada in komu kaj dat je sonce moralo že kar pošteno sijat. Da ne govorim o Dolgi vasi...Splošni vtis pri mojih prehodih mejnih prehodov so več ali manj negativni, kajti uradne osebe so po mojem mnenju nesramne in neustrežljive, potentne in več ali manj pričakujejo, da 100 % obvladaš postopke ob prehodu meje, ki pa so od mejnega prehoda drugačni. Prijaznost je na mejnih prehodih, kar se mene tiče, že dolgo nazaj pobrala šila in kopita ter poniknila v pozabo. Srčno upam, da bo kdo izmed carinikov, policistov prebral ta in morebitne vaše poste.  sad

Dodati je pa še treba (ker se zgoraj nikakor ne postavljam samo na stran šoferjev in kritizitam a priori vsakogar, ki nosi takšno in drugačno uniformo), da pa absolutno podpiram to, da se kakšnega prepotentnega šoferja t.i. vseznalčka z velikim gobcem vzgojno "privije" in mu ob morebitni koloni na mejnem prehodu dodeli častno zadnje mesto, ker takšni asi nam samo ser*jo v našo skledo.  angry

Le pozdrav,
Čokaman
« Zadnja sprememba: 15.03.2007, 01:58 Luka Čavničar » Prijavljen
Matej Sitar
Voznik

Objav: 17


lev


« Odgovor #1 : 15.03.2007, 11:02 »

 Se popolnoma strinja s tabo kar si opisal. To s Hrvaško so skos eni problemi sma sem jih imel tud kar precej. Najbol me je enkrat zdražilo ko sem imel naloženo pasjo hrano (seveda sem šel prvič s tovornjkom) in pridem tam okrog dveh zjutraj na mejni prehod Obrežje. Grem uredit papirje in mi rečejo da bom mogel počakati do šestih zjutraj ker takrat začne šele delati vetrinar. Uredu se spravim spat. Ob pol šestih ustanem in grem čakat veterinarja. Ko mu odam use paperje me ves začuden gleda kaj vozim. Povem ,pa gre z mano gledat pa uzame par konzerev in gre v pisarno meni pa reče čekaj. Čakal sem do osmih da je prišel ven iz pisarne in mi reče da tukaj ne bom mogel tega carinit ker nimajo nekih podatkov o tej embalaži in me pošle na mejni prehod Macelj. Takrar sem pa popizdu.  Bilo je en kup upitja pa klicarjenja na fermo pa tja pa tja. Potem so vendar use uredil da sem tam carinil in končno ob devetih zjutraj zapustil carino.
    Kar se pa tiče policajev pa lahko rečem da v D. so zelo korektni najprej se ti predstavi kdo sploh je če ga ne razumeš ti pokaže ker dokument hoče in tud kazni so primerno visoke. Medtem ko v Fr. in It. pa policaji kar nekaj kričijo in mahajo z rokami na koncu ti pa napiše kar precej visoko kazen. V Slo. pa usi vemo kako gre najprej kolk si pil, kolk si težek, na koncu (ampak ne usak) a lahko vidim kolk si peljal. Pa še to ga učasih zmede pri računanju. Saj veste pri policajih ena plus ena je tri.Zato pa imajo pri nas tel.113. Lep pozdrav pa čim manj pizdenja.
« Zadnja sprememba: 15.03.2007, 11:10 Matej Sitar » Prijavljen

Kar nas ne ubija nas krepi, Laški pir.
Iztok Jeza
Gost
« Odgovor #2 : 15.03.2007, 18:14 »

Luka, ko boš preko omenjenih (in še nekaterih) mejnih prehodov redno hodil, se ti bo ob takšnem obnašanju uradnikov kar smejalo - "madonca, kak so pa danes prijazni..."  wink
Prijavljen
pirpiksna™
Voznik
*
Objav: 547



« Odgovor #3 : 16.03.2007, 12:40 »

Luka, prejšnji teden v nedeljo. Šentilj 1/2h dolg pregled oz primerjava faktur, ter naložene robe, samo zato, ker je bila nedelja in austrijski carinik ni mel kaj za delati, ali pa je bilo krivo to, da mu nisem znal povedati (v nemščini seveda), kakšen material je zavit v eni roli (podloga za usnje). Se pač zgodi...


73


PS: ITO z tvojo izjavo se pa strinjam.

Prijavljen

73 de S54Y

Da si šofer, ne rabiš biti nor....



....pomaga pa!
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #4 : 17.03.2007, 17:51 »

Luka, ko boš preko omenjenih (in še nekaterih) mejnih prehodov redno hodil, se ti bo ob takšnem obnašanju uradnikov kar smejalo - "madonca, kak so pa danes prijazni..."  wink


He-he-he.... to sem imel na jeziku!

Je pa Macelj eden izmed boljših mejnih prehodov,ki jih jaz uporabljam! Edino turki so tam večni in zelo nadležni problem.
Mursko Središče pa je itak legendarno in zgodba za sebe (1.liga) nod thumbs
Prijavljen

Iztok Jeza
Gost
« Odgovor #5 : 17.03.2007, 18:10 »

Tisti, ki ste vozili mednarodno špedicijo že pred vstopom Slovenije v EU se boste verjetno strinjali z menoj - MMP Šentilj je bil (in še je) daleč okoli najboljši mejni prehod. S tem mislim predvsem na korektnost naših in avstrijskih mejnih organov kot tudi na relativno enostaven postopek prehoda meje. Res pa je, da se je včasih znala tudi kakšna gužva nabrat...

Če se samo spomnim na prehod Škofije na meji z Italijo - les, naložen v koprski luki za Anglijo, uvoznik Nemec, torej se je carinilo na Schwarzabachu. Če sem (slučajno) šel preko Slovenije na Karavanke ali Šentilj, je bil vstop v Avstrijo čisto enostaven - špedicija, papirji, carina, plomba - in vozi miško thumbs
Škofije - Italija...  confused špedicija...čakaj na garancijo od špedicije na Schwarzabachu, ki je robo uvozno carinila...čakaj vsaj eno uro špediterja da naredi papirje...čakaj še kakšno uro da še carinik opravi svoje...obvezen pregled...in po treh, štirih urah (če ni bilo gužve) lahko greš dalje...
Prijavljen
Sviz
Poznavalec

Objav: 578



« Odgovor #6 : 17.03.2007, 19:29 »

ma ne samo škofije, italija je imela daleč najbolj zajeban sistem garncij daleč okoli, v bistvu je trajalo isto kot carinjenje
Prijavljen
Iztok Jeza
Gost
« Odgovor #7 : 18.03.2007, 01:35 »

Drži, Škofije sem pač omenil, ker sem največ ravno tam hodil preko. Je pa na Vrtojbi, kjer je bila neprimerno večja gneča, vse skupaj znalo trajati tudi po celi dan. Enkrat sem samo zaradi dolgotrajnega prehoda meje zamudil razklad v Švici za celi dan puppyeyes shutup
Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #8 : 18.03.2007, 12:48 »

Kaj pa se te embalaže tiče, pa se meni zdi, da niti cariniki sami ne vejo kako in kaj z temi papirji, kako jih naj "obdelajo" in se tako znašajo nad šoferji...kao,da smo mi krivi in kaj iščemo tam.

Jaz vem tudi iz svojih izkušenj,ko smo vozili embalažo od Radenske iz Madžarske in Slovaške nazaj v Slovenijo,pa so zmeraj zakomplicirali zadeve cariniki na meji!
V večini primerov je šlo le za prazne EUR palete in v redkih primerih gajbice z steklenicami.
Prijavljen

Simon
Voznik

Objav: 49


Poštar


« Odgovor #9 : 19.03.2007, 11:34 »

Drži. Ogromno je (nepotrebnih?) težav s praznimi paletami. Čeprav je Gruškovje "dobra" meja, sem se s paletami, ki so mi jih na razkladu vrnili, iz tega dela Hrvaške raje vračal domov prek manjših prehodov (Zavrč, Dobovec), kjer niso nikoli komplicirali. Sem pa tudi peljal 400 palet v Srbijo (namenjenih za zamenjavo za še naslednih 12 kamionov) in čeprav mi je carinik na izhodu iz Slovenije potrdil vrednost 0 EUR, so ta tovor na Hrvaškem in v Srbiji obravnavali kot vse ostalo. Moral sem plačati špedicijo in urediti vse postopke pri carini, v Novem Sadu pa tudi uvozno cariniti.
Prijavljen
Matej Sitar
Voznik

Objav: 17


lev


« Odgovor #10 : 28.04.2007, 10:38 »

 Evo mene. Saj ne vem a bo to kar bom napisal bol spadalo pod dogodivščine al sem.
 Uglavnem zadnje čase imajo avstriski in nemški policaji kar precej kontrol. Tud sam sem ta teden naletu na njih. Najbol me moti to da je v Avstriji na usake 10km nekaj delajo na cesti. Na usake 20km pa delajo policaji kontrolo. Umes so seveda še enocevni tuneli. Govorim za odcek Karavanke - Salzburg. Kje je sploh možno normalno vozit. To delajo sam štave. No mene je ostavil policaj na cestninski v avstriji. Pa reče taho. Mu dam kar sem   jih imel (res jih je bilo bol malo ker skačem iz kamijona v kamijon), so kr štimali na koncu pa ugotovi da sem nek čez avstrijo peljal 93km. In mi zaračuna 35eur.  Nič se nisem mislil pregovarjat mu dam jih uzame sam 20eur. Brez kakega kol potrdila da sem jas kaj plačal. Evo pa je šlo nemu 20eur. v žep. Pa ne moti me tistih 20eur ker bi jih itak sm zapravil za per sam mi je pa usak evro težko dat policaju, sploh avstriskemu ker imajo res avtocesto raskopano.
 In pol pridejo nemci pa avstrici k nam v Slo pa govoriji ja sm pr nas so zastoji, pa slabe ceste. Prej ko pa v D in A stoji v koloni dve uri je pa use ok. Učeri sem vidu en kup nesreč pri katerih je bla sam tablica zakrivlena. Ampak  zaradi teh nesreč so nastajali ogromni zastoji. Najbol ga pri tem seveda najebemo šoferji ker nam laufajo ure. Vozniki avtomobilov se nič ne sikerajo mi šoferji pa sam čakamo da te ne bo ker policaj pojebu zaradi ur al pa ker si tri km peljal čez omejitev. Ma sem raskurjen tud  spat ne morem. Najbol da grem na per gre kdo zraven? 
Prijavljen

Kar nas ne ubija nas krepi, Laški pir.
Anča
Voznica

Objav: 140


« Odgovor #11 : 13.05.2007, 11:02 »

Pridem na Dolgo vas, mi mađarski policaj pregleda papirje in pošlje dalje, ko že hočem speljat, pristopi slovenski policaj in vpraša: ˝punca imaš kako pivo˝, pa odgovorim: ˝ja, bi se našlo kaj˝  in reče policaj nazaj: ˝za kolega in mene ?˝ pa rečem policaju nazaj: ˝bo sparjeno vredu ?˝ in reče frajer: ˝ni panike se bova že znašla˝  in mu dam 2 piva in me spusti dalje...mislim...  cool kak mesec nazaj pa se je sodelavcu zgodilo isto...hmm, res huda žeja  wink
« Zadnja sprememba: 13.05.2007, 11:06 Jadranka Čučnik » Prijavljen

...vse se zgodi z razlogom...
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #12 : 15.05.2007, 18:20 »

Ja seveda....zdaj, ko so tam zaprli duty free shop je res hudo pomanjkanje pijače, do petrolove črpalke pa je res daleč!  nod grin grin

Saj ni važno če je bilo sparjeno al ne, to ga lepo shranijo v hladilnik in ga po končanem šihtu spijejo. cool wink
Prijavljen

Iztok Jeza
Gost
« Odgovor #13 : 27.05.2007, 11:25 »

Si siguren da ga spijejo komaj po končanem šihtu? lol lol lol
Prijavljen
Gašper Bajc
Voznik

Objav: 54



« Odgovor #14 : 25.11.2007, 12:57 »

Tukaj je še v redu, ko vsaj pivo vzamejo...  grin na hrvaško-srbski meji, pa sploh ni interes za pivo, samo za denar...  dry
« Zadnja sprememba: 25.11.2007, 13:08 Mojca Rozman » Prijavljen

ceni to kar maš, saj k enkat tega nimaš je propozno da bi cenil!!!
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #15 : 25.11.2007, 18:02 »

Tam jemljejo redno navadno vodo in brezalkoholne pijače. Zelo so veseli kakšnega mesnega narezka (konzerve)!!  nod thumbs

Preverjeno!
Prijavljen

Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #16 : 26.11.2007, 22:34 »

Je bil mogoče kdo danes na Hrvaški? Kako ste preživeli stavko carinikov?? puppyeyes

Jaz sem štartal iz Maribora ob 3:00 zjutraj. Na mejo Gruškovje sem prišel ob 3:45. Ustavil sem se v koloni pri Free Shopu oz (trgovini mesnine Žerak). Stojim že eno uro v koloni pa se ni premaknilo niti milimetra. Za mano pa se že vztrajno nabirajo sotrpini. Začnejo se prvi manjši premiki. Tam okoli 5-e ure zjutraj priletijo prazni kiperaši,ki hodijo nalagat na Hrvaško. Seveda vsi naprej. Sicer nevem koliko jih je bilo in od kje so se jemali,vendar jih je bilo kot turkov! Začela so se prva prehitevanja in tudi sam sem izvedel manevre, ki so mi bili vsakdan na Dolgi vasi! grin  Končno se aktivirajo tudi naši policisti,ki so budili speče turke v koloni. Lepo prijazno stopim do  gospoda v modrem in ga lepo vljudno vprašam,če bi bila kakšna možnost da bi jaz z tem izrednim prevozom (nekaj manj kot 3m širine) ne oviral prometa in da bi me nekako spustili gor do dovoza do terminala. Itak sem imel oba pasa zaprta za sabo in mimo mene niso mogli niti osebni avti normalno,kaj šele divji kiperaši,ki so kar deževali na mejo.Odgovor policaja je bil, naj se prijavim tam carinski upravi v Ljubljano in da bom prav tako čakal kot vsi! In kaj sem jaz za ena izjema tam na meji?? Tam okoli 7-e ure zjutraj jaz še zmeraj v koloni, že postaja svetlo a slovenskega "terminala" še ni videt. Policaji so se že zamenjali (smena) in takoj,ko pride druga patrulja do mene me skorajda naderejo, kaj jaz delam tu v koloni, zakaj nisem šel naprej! puppyeyes In pol sem jaz idiot! Niti se nisem trudil z razlaganjem, že so se obrnili,vklopili modre lučke in sem že dobil spremstvo do dovoza v "terminal" Pri prijazni carinici sem bil gotov v pičli minutki!!! Čeprav sem mejo zapustil točno ob 10:15!  nod   
Od meje do razklada sem imel slabe pol urce vožnje - Hum na Sutli. Sicer se je na razkladu malo zapletlo,sem tudi dolgo razkladal (neprimerno dvigalo) a sem vseeno bil ob 14:15 nazaj v koloni na Lupinjaku -(Dobovec). Od razklada do meje je bilo točno 10 km! Slabih 10 min vožnje. Takoj grem v akcijo in se pozanimam pri šoferjih,če lahko grem prazen naprej in takoj ugotovim da je v koloni cca.: 20-ih kamionov mogoče 3-je polni, vse ostalo pa prazno!!!  Mejo sem zapustil točno ob 20:00! Da ne govorim,kakšno kontrolo sem imel pri slovenskem cariniku puppyeyes V Mariboru sem parkiral malo pred 21-to! 

Bravo naši!! 

Prijavljen

Matej R
Sopotnik
*
Objav: 297



« Odgovor #17 : 26.11.2007, 23:04 »

Ne ravno na Hrvaškem, v Kopru je šofer čakal za vstop v Luko Koper. Nekje ob 13.00 je prispel v Koper in v koloni obstal že zadaj Supernove. No nekaj po 19.00 uri je klical da je preišel preko carine in da odhaja proti kontejnerskemu terminalu. Kakšen način dela so imeli danes ne vem, 2 kamiona na uro? Mislim da je šofer prišel do carinikov samo zato, ker so vsi Koprčani in tisti ko si doma v okolici šli iz kolone in domov. No kakšna je pa bila gužva za iz luke pa tudi sam bog ve, ker še ni prispel iz Kopra(sedaj je ob 23.14). Mi jutri ne bomo delali druga kot AeroCelje nakladanje, če se stavke ne končajo.

Mislim pa da tale stavka danes ni bila drugega kakor zafrkvanje šoferjev. Ker če so stavkali bi tudi osebnega prometa ne bili spuščali čez mejo.
« Zadnja sprememba: 26.11.2007, 23:14 Matej Robnik » Prijavljen

Nikjer v svetem pismu ne piše, da plina ne smem pohodit do konca!
Sviz
Poznavalec

Objav: 578



« Odgovor #18 : 26.11.2007, 23:21 »

najbolj smešno se mi zdi, da ko carini štrajakjo, takrat bolj delajo grin grin grin grin
čudna je ta inteligenci uniformirančkov shake shake shake shake confused

Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #19 : 26.11.2007, 23:22 »

Me prav zanima kakšne so bile razmere popoldne na Gruškovju... kaj je bilo pol na Obrežju??  Jaooo. sad

Zvečer sem prišel skupaj z starim kolegom,ki že 10 let vozi blago v Kazahstan. Danes je bil na carini v Ljubljani cel dan!

Jaz še zmeraj trdim,da itak nič ne delajo, kaj šele zdaj ko se grejo neke ase, ker jo to po Evropi pač moderno zadnje čase in bi radi poleg naših ministrov in poslancev še tudi oni imeli malo medijske pozornosti, pa so se zmenili za postren nadzor - ne štrajk! 

 Težko delo imajo...res. Težko je vsak dan biti 8 ur v službi.
« Zadnja sprememba: 26.11.2007, 23:28 Mojca Rozman » Prijavljen

Aleksander Tartara
Voznik

Objav: 10



« Odgovor #20 : 27.11.2007, 17:24 »

So se odločil da bojo končno začel delat.

In so začeli. Zelo resno, kot se spodobi, celo bolj.

Ma po enem dnevu je ta ' štrajk ' končan?!?

Ja, zato ker DRUGI DAN NE BI VEČ ZDRŽALI TAKEGA DELA!!!


Prijavljen

Pa brez zamere... :=)
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #21 : 02.01.2008, 19:41 »

Kmalu po tem štrajku carinikov (mislim,da v petek) sem nalagal stružnico v Kopru za Srbijo. Normalno je potrebna tudi izvozna carina,ki sem jo opiravil v Kopru.
Ko sem celotno zadevo pripravil za transport, vse zvezal, zagurtnal, označil, pride gospod carinik z mojimi dokumenti na pregled. Me vpraša,kje je serijska številka stroja sad
Jaz mu povem in pokažem številko,ki je napisana na embalaži. Tako tudi jaz vem kateri stroj moram naložiti po tisti serijski številki,ki je identična številki stroja!

A gospod carinik ni bil zadovoljen,češ da sem to številko napisal jaz!?? puppyeyes In vztrajal pri tem,da mu pokažem številko na stroju!

Ko mu z jeznim tonom razložim,kako je ta stroj sploh zapakiran in kako priti do te številke se je samo obrnil in odšel z mojimi papirji vred! Čez čas me kliče špediterka po telefonu in mi razloži še enkrat ona,da moram cariniku pokazati tisto številko! dry

Ko sem zagnal galamo pri uvozniku in pri naših v pisarni so začeli reagirat a brez uspeha! Pameten popusti! Ni bilo druge variante, moral sem prav vse lepo odgurtnat, komplet razrezat original cerado okoli škatle, da smo ugotovili,kje je prednja stan stroja. Tako sem bil na telefonski liniji z inžinerji,ki sestavljajo te stroje, da sem dobival podatke, kje naj sploh najdem to ploščico z podatki,ki jih zahteva carinski organ. Tako sem moral z pajserjem in kladivom narediti v pločevinasti škatli odprtino približno 60x60 cm, razrezati folijo odznotraj, prerezati vodoodporni filc in tako omogočiti cariniku pogled do serijske številke!

Priča temu dogodku je bil tudi naš LKW Filip, ki je čakal mene za prevoz do Maribora smile  A...se še spomniš tega?


* IMG_0702.JPG (111.07 KB, 640x480 - ogledov 521 .)

* IMG_0703.JPG (65.28 KB, 640x480 - ogledov 496 .)
Prijavljen

Filip
Voznik - Študent
*
Objav: 215


LKW


« Odgovor #22 : 03.01.2008, 18:41 »

Štopar kak se nebi spomnil. Sem bil izredno razočaran nad delom našim carinikov. Žal nekateri niti normalnega odnosa ne premorejo. In potem še njegova izjava po 5 urah norije, "Zdaj pa lahko zapreš nazaj".  shocked  cry Ampak nismo se dali, vse skupaj zalepili in gasa domov.

Štopar, dan je seveda polepšala šoferka Mana. A...se še spomniš tega?  smile
Prijavljen

LKW - Friends on the road
Sviz
Poznavalec

Objav: 578



« Odgovor #23 : 03.01.2008, 19:59 »

oprosti prijatelj štopar, samo če si to delal, si gump**. to je delo špediterja, in ne šoferja. tvoje je, da po porebi odpreš cerado, in to je vse, vse ostalo ima da dela lenuh od špediterja.
če te pa še firma sili v to, pa je cajt da menjaš firmo. glih slučajno oznam nekoga, ki bo rabil šoferje grin grin grin
« Zadnja sprememba: 03.01.2008, 21:22 Boštjan » Prijavljen
Štopar
Voznik
*
Objav: 813


ŠTOPAR


« Odgovor #24 : 04.01.2008, 22:56 »

Saj sem lepo razložil cariniku in špediterju,da jaz ne mislim poškodovati embalaže zaradi njihovega pametovanja o kontroli številk,ki jo imajo lepo čitljivo napisano gor na tabli od embalaže!
Saj smo se kregali en lep čas, vmes odšli še na kosilo pa si niso premislili niti za milimeter!
Tudi cariniku sem lepo razložil,kakšen naj bi bil postopek pri tem! V ponedeljek pridejo delavci in avtodvigalo od te firme,ki imajo uvoz teh strojev, bodo razmontirali ohišje embalaže,demontirali vodoodporno folijo in vse ostale zadeve,da mu potem porinejo nos v tisto številko in ko bo vesel,da jo je videl bodo lepo vse sestavili nazaj!

A kot sem že zgoraj omenil.... pametni popustijo.  V to me ni prisilila niti špediterka niti firma! Sem pa bil prijetno presenečen,ko me je poklicala gospodična od uvoznika in z blazno sexy glasom prosila,naj rešim zadevo na ta način.... In da me povabi na pijačo,ko bom naslednjič pri njih grin grin smile grin nod
Prijavljen

Izy
Voznik

Objav: 49



WWW
« Odgovor #25 : 05.01.2008, 06:08 »

Ah ti bogi štopar pa si še danes žejn. grin lol
Prijavljen


Sviz
Poznavalec

Objav: 578



« Odgovor #26 : 05.01.2008, 12:58 »

aja, zdej pa je vse jasno, če bi že na začetko povedal popolno zgodbo, ne bi niti se oglašal grin grin

ps
boštjan, se mi zdi da gumpeca ni glih treba cenzurirat, a? saj to pa ja ni nobena žaljivka
Prijavljen
Strani: [1]   Gor
Natisni
Pojdi na: