tovornjak forum

Glavne teme => Zakonodaja => Avtor teme: Boštjan - 01.03.2007, 12:48



Naslov: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: Boštjan - 01.03.2007, 12:48
V Uradnem listu št. 16/2007 z dne 23.2.2007 je bil objavljen Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev ter o zapisovalni opremi v cestnih prevozih (ZDCOPMD-UPB1)


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: Matej Ferencek - 07.03.2007, 19:50
Drži to, da bi šofer vsak drugi vikend naj parkiral doma oz. na firmi, torej da bi prišel s fure?

Ker poznam 2 šoferja, ki sta bila na furi mesec dni (nista sodelavca), pa me ravno zato zanima.

LP Matej


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: Drago Pirc Baloh - 07.03.2007, 22:13
Halo,mene tole tudi zanima: namrec pri prejšnjem delodajalcu sem vozil tandem hladilnik smer nizozemska - aalsmeer(rože).Pa se je dogajalo da sva z drugim šoferjem ( 2 na tovornjaku ), peljala tudi 3 krat na teden nazaj gor, nobene regule z tahografi,  nobenih pavz ali osemurnega pocitka, nic, gor naložit nazaj  razložit in ponovno 3 krat vse na dopust listo, o tem kaj bi se lahko zgodilo na cesti ali kakšna kontrola tahografov v Nemčiji pri bag-ovcih  pa delodajalec sploh ni hotel slisati, to je skoraj 7000 km na teden in brez tapreve pavze; kaj menite dobro ane. :shake: :thumbs:


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: admin1 - 08.03.2007, 11:16
Halo,mene tole tudi zanima: namrec pri prejšnjem delodajalcu sem vozil tandem hladilnik smer nizozemska - aalsmeer(rože).Pa se je dogajalo da sva z drugim šoferjem ( 2 na tovornjaku ), peljala tudi 3 krat na teden nazaj gor, nobene regule z tahografi,  nobenih pavz ali osemurnega pocitka, nic, gor naložit nazaj  razložit in ponovno 3 krat vse na dopust listo, o tem kaj bi se lahko zgodilo na cesti ali kakšna kontrola tahografov v Nemčiji pri bag-ovcih  pa delodajalec sploh ni hotel slisati, to je skoraj 7000 km na teden in brez tapreve pavze; kaj menite dobro ane. :shake: :thumbs:

Hehehehe...Aalsmeer, Rijnsburg, Naaldwijk,...ja kaj pa regula? Odg.: "Samo OJGN!" :P


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: Drago Pirc Baloh - 08.03.2007, 20:52
Ja valda kaj pa pomeni to luka  kaksna regula vozi sedi in tiho bodi pa cim manj sprašuj :thumbs:


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: Boštjan - 14.03.2007, 23:58
Drži to, da bi šofer vsak drugi vikend naj parkiral doma oz. na firmi, torej da bi prišel s fure?

- After no more than 6 successive periods of 24 hours following the last weekly rest period, the driver must take a weekly rest that amounts to 45 hours (regular), but can be reduced to no less than 24 hours (non regular) at base or away from base.
- A full regular 45 hours rest is required in any two consecutive weeks.


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: Izy - 16.03.2007, 07:38
Da nebomo zašli v druge vode preberimo prvo zakon...

http://www.uradni-list.si/_pdf/2007/Ur/u2007016.pdf


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: makaron - 02.11.2008, 21:32
Eno je teorija, drugo je praksa, tretji je pa šef. :)


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: Štajerc - 05.11.2008, 16:58
Če bi vsi delali oz. vozili v skladu z predpisi šefi ne bi mogli ničesar doseč.Ker se med vozniki najdejo tudi "grebatorji" ki delajo mimo predpisov,naj....o ostali delavci ki jih šef primerja z njimi. Dokler bo na voljo dovolj šoferjov si delodajalci lahko privoščijo zahtevati od voznikov kršitve.
Ko se pa kaj zgodi pa sisnejo rep med noge,na...e pa voznik.

L.P.Dule


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: Štopar - 02.12.2012, 15:36
Ugotavljam, da je med vozniki še zmeraj veliko vprašanj in različnih razlag glede časa trajanja vožnje in počitkov.
Naj vas nebo sram vprašat, mi se bomo potrudili in vam poiskali prave in pravilne odgovore naših strokonjakov na tem področju.

Za začetek bi imel jaz eno vprašanje, ker se že kar nekaj časa kregamo na firmi glede tega!

Primer:
Štartam z vožnjo v nedeljo zvečer ob 21:00, vozim 4 ur, se pravi do ponedeljka do 1:00 in delam nato 9 ur pauze! Spet štartam v ponedeljek ob 10:00 in naredim polnih 9 ur vožnje! Sem v prekršku ali nisem???
Če štartaš v nedeljo zvečer, kam se ti štejejo tiste ure? V tale aktualni teden ali v prejšnji teden?? Vemo, da se "tedenske ure" brišejo ob 2:00 po aktualnem času. Zamik ure v digitalnem tahografu.


Prav tako me zanima, ker slišim vedno več trditev, da v istem datumu, isti dan nesmeš 2x začeti z vožnjo!?? Jaz nič nevem o tem!
Naprimer: v ponedeljek startam ob 5:00 in vozim 4 ure...ker moram čakat na tovor, imam pauze 9 ur in spet štartam ob 18:00 isti dan!! Je to prekršek ali ni????


Prosim za odgovor!


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: Njofra - 02.12.2012, 17:36
Ugotavljam, da je med vozniki še zmeraj veliko vprašanj in različnih razlag glede časa trajanja vožnje in počitkov.
Naj vas nebo sram vprašat, mi se bomo potrudili in vam poiskali prave in pravilne odgovore naših strokonjakov na tem področju.

Za začetek bi imel jaz eno vprašanje, ker se že kar nekaj časa kregamo na firmi glede tega!

Primer:
Štartam z vožnjo v nedeljo zvečer ob 21:00, vozim 4 ur, se pravi do ponedeljka do 1:00 in delam nato 9 ur pauze! Spet štartam v ponedeljek ob 10:00 in naredim polnih 9 ur vožnje! Sem v prekršku ali nisem???
Če štartaš v nedeljo zvečer, kam se ti štejejo tiste ure? V tale aktualni teden ali v prejšnji teden?? Vemo, da se "tedenske ure" brišejo ob 2:00 po aktualnem času. Zamik ure v digitalnem tahografu.


Prav tako me zanima, ker slišim vedno več trditev, da v istem datumu, isti dan nesmeš 2x začeti z vožnjo!?? Jaz nič nevem o tem!
Naprimer: v ponedeljek startam ob 5:00 in vozim 4 ure...ker moram čakat na tovor, imam pauze 9 ur in spet štartam ob 18:00 isti dan!! Je to prekršek ali ni????


Prosim za odgovor!
Lahko šartaš 2x v istem dnevu v omenjenem primeru. Če štartaš po opravljeni vikend pauzi potem ni problema če voziš kot praviš do 1 ure v ponedeljek in narediš najmanj 9 ur pauze-zakaj bi bil v prekršku? Ure pa se štejejo-največ 90 v dveh tednih-se pravi v bilo katerih dveh zaporednih tednih.Po največ 6 dneh vožnje pa najmanj 24 ur pauze oz.45 ur. Jaz delam tako in do zdaj še ni blo problemov niti kazni :smile: lp


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: Matej R - 12.12.2012, 23:24
Tudi meni se je v preteklih dneh pojavil problem.

Če imam potrdilo o dejavnostih, do določene ure npr 18.00 in ker se s čim zamotim, ter speljem šele 19.30
ali morem popravit uro na potrdilu o dejavnostih, ali velja če na taho listku z zadnje strani narišem črto od 18. do 19.30 ure v določeni vrstici (npr.počitka).
Dotično to mađaru ni veljalo.


Naslov: Odg: Zakon o delovnem času in obveznih počitkih mobilnih delavcev
Avtor: Ironman - 26.06.2017, 20:09
Pozdrav

Sem viznik kombija zaposlen za polovicni delovni cas. Zanima me kaksne so moje obveznosti...kolikour tedensko vozis? oz ce mi morda kdo lahko da link da pridem do svojih odgovorov. hvala in lp